شناسهٔ خبر: 67556472 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

فوری/ ادارات این استان تعطیل شد+ جزئیات

اقتصادنیوز: کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای قم اعلام کرد: با توجه به قرار گرفتن هوای استان در شرایط بسیار ناسالم، ادارات قم از ساعت ۱۱ تعطیل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، با توجه به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی استان در خصوص افزایش سرعت وزش باد و تقویت الگوی انتقال گرد و خاک به استان و کاهش دید افقی و کیفیت هوا، تشدید آلودگی هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حدبسیار ناسالم برای تمامی گروه‌ها و همچنین ضرورت مدیریت مصرف انرژی، امروز(یکشنبه ۱۷ تیر) ادارات استان قم (به‌جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و اداراتی که دارای نوبت کاری یا کشیک هستند) از ساعت ۱۱ صبح تعطیل اعلام می‌شود.

بر اساس این گزارش، ضمن درخواست جهت کاهش تردد در فضای باز، نوشیدن مایعات و استفاده از ماسک، جهت کاهش اثرات گرد و خاک توصیه می‌شود.این گزارش حاکی است: متخصصان دانشگاه علوم پزشکی با استفاده از تجهیزات و آمبولانس در میادین پرتردد شهرها مستقر و نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام و توزیع ماسک در این میادین صورت پذیرد.

خبر مرتبط
ادارات این استان فردا ساعت 11 تعطیل می‌شوند

اقتصادنیوز: رییس کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی گفت: ادارات استان مرکزی به جز دستگاههای خدمات رسان و دارای شیفت کاری به دلیل تشدید آلودگی هوا،فردا یکشنبه ساعت ۱۱ صبح تعطیل می شوند.

بر اساس این گزارش، فعالیت تمامی معادن و کارگاه‌های عمرانی منشا گرد و خاک تعطیل اعلام می‌شود و ادارات محیط زیست و صمت وشهرداری ملزم به نظارت بر این واحدها هستند.

در این گزارش آمده است: هرگونه فعالیت ورزشی در فضاهای باز در سطح شهرها ممنوع و اداره کل ورزش و جوانان ملزم می‌باشد با اطلاع‌رسانی مناسب، تدابیر لازم را اتخاذ نماید.در این گزارش تاکید شده است: تمامی مراکز درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت اضطراری در آماده‌باش کامل قرار گیرند.

نظر شما