شناسهٔ خبر: 67556012 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغاتی

زیبایی بی‌نقص و راحتی بی‌پایان با کلاه‌گیس‌ طبیعی 100% موثر!

 کلاه گیس های موی طبیعی و واقعی از موهای اهدایی یا برداشت شده انسان ساخته می شوند، به این معنی که موها طوری رفتار می کنند که انگار مال شما هستند. رنگ، بافت و حرکت طبیعی موجود در کلاه گیس طبیعی به سختی در کلاه گیس های مصنوعی تکرار می شود و اغلب آنها را به مطلوب ترین نوع کلاه گیس از بین این دو تبدیل می کند. بنابراین، انتخاب بین کلاه‌گیس و پروتز مو باید بر اساس نیازها، میزان راحتی و رضایت شخصی انجام شود.

صاحب‌خبر -

کلاه گیس طبیعی چیست و چه مواقعی از آن می توان استفاده کرد ؟

پروتز مو یا همان کلاه گیس طبیعی روشی غیر جراحی است که به دلایل طاسی سر ، کم مویی ، ریزش مو و ... از آن استفاده میگردد و جایگزین بسیار خوبی برای کاشت مو می باشد.

در این روش موهای طبیعی به صورت تار به تار بر روی یک پوسته خیلی نازک به وسیله چسبهای مخصوص کراتینه و گیاهی بر روی سطح سر نصب شده و هیچگونه عوارضی ندارد و به مرور زمان هم تغییر رنگ نمیدهد.

پروتز مو یا کلاه گیس طبیعی مانند موهای خود انسان خط رویش دارد و آب و هوا براحتی از آن رد میشود و به هیچ عنوان سر عرق نمیکند و احساس سنگینی ندارد.

این کلاه گیس ها کاملا طبیعی و ظریف هستند و در هر سنی که باشید می توانید از این روش استفاده کنید.

این روش برای کسانی که نمی خواهند از جراحی استفاده کنند ویا بانک موی ضعیفی دارند و یا اصلا بانک مو ندارند و یا نمی خواهند هزینه بالایی را متقبل بشوند گزینه بسیار خوب و مناسبی می باشد.

به نقل از سایت معتبر ladensitae :

A hair wig is artificial hair fixed on the scalp to cover the baldness. It is a and non-surgical method that applies to both men and women. The patient’s scalp dimensions and texture of existing hair will be customized and fixed on the scalp.

تصویر انواع کلاه گیس طبیعی

فواید کلاه گیس طبیعی

  1. جایگزین مناسب کاشت مو
  2. شباهت زیاد به موهای طبیعی
  3. بدون نیاز به جراحی
  4. قابلیت کشیدن سشوار ، اتو و یا رنگ کردن
  5. قابل استفاده از حمام ، سونا و استخر
  6. بالابردن حجم موها
  7. قیمتی مناسب

معایب کلاه گیس طبیعی

  1. نگهداری و مراقبت: برخی از انواع کلاه‌گیس‌ها نیاز به مراقبت و نگهداری خاص دارند، به خصوص کلاه‌گیس‌های ساخته شده از موهای طبیعی که نیاز به شستشو و حالت دادن دارند.

  2. تحریک موها: استفاده مداوم از کلاه‌گیس می‌تواند موهای طبیعی را تحریک کرده و به ریزش مو و ضعف آنها منجر شود.

  3. احتمال ناهنجاری: استفاده اشتباه از کلاه‌گیس ممکن است به ناهنجاری‌های مویی و پوستی منجر شود، به خصوص اگر کلاه‌گیس به درستی نباشد و فشار زیادی به موها و پوست سر وارد شود.

  4. هزینه: برخی از کلاه‌گیس‌های با کیفیت و ساخته شده از موهای طبیعی هزینه‌های بالایی دارند که ممکن است برای برخی افراد قابل قبول نباشد.

انواع کلاه‌گیس

کلاه‌گیس‌ها به دو دسته اصلی تقسیم می‌شوند: کلاه‌گیس‌ زنانه و کلاه‌گیس‌ مردانه.

کلاه‌گیس زنانه

کلاه‌گیس‌های زنانه عموماً در سبک‌ها و رنگ‌های متنوع‌تری نسبت به کلاه‌گیس‌های مردانه تولید می‌شوند و می‌توانند کوتاه، بلند، مجعد، صاف، رنگی و یا طبیعی باشند. زنان معمولاً از کلاه‌گیس‌ها برای تغییر ظاهر، افزایش حجم مو، یا پوشاندن طاسی و نازکی مو استفاده می‌کنند.

کلاه‌گیس مردانه

کلاه‌گیس‌های مردانه معمولاً ساده‌تر و طبیعی‌تر طراحی می‌شوند که این کلاه‌گیس‌ها می‌توانند برای پوشاندن طاسی یا کم‌پشتی موها استفاده شوند. برخی مردان از آن به عنوان بخشی از تغییر سبک شخصی خود استفاده می‌کنند.

تصویر کلاه گیس مردانه طبیعی  کلاه گیس کوتاه مشکی

کاربرد کلاه گیس مویی طبیعی برای بیماران شیمی درمانی و آلوپسی

کلاه گیس طبیعی می تواند به بیماران شیمی درمانی کمک کند تا ظاهری طبیعی داشته باشند و آنها را حتی برای چند ساعت در روز احساس کنند و شبیه خودشان کنندبسیاری از بیماران سرطانی در نتیجه درمان خود با ریزش مو مواجه می شوند و بسیاری تصمیم می گیرند تا زمانی که موهایشان شروع به رشد کند کلاه گیس بپوشند.

کلاه گیس مویی طبیعی می‌تواند برای بیمارانی که تحت شیمی‌درمانی قرار می‌گیرند یا دچار بیماری آلوپسی هستند، منبع بزرگی از حمایت روانی و افزایش اعتماد به نفس باشد. این کلاه‌ها نه تنها به بازگرداندن ظاهر طبیعی و زیبایی قبلی کمک می‌کنند، بلکه می‌توانند تأثیرات روانشناختی ناشی از از دست دادن مو را نیز تا حد زیادی کاهش دهند.

کلاه گیس موی انسان چقدر دوام می آورد؟ ( طول عمر کلاه گیس )

یکی از مزایای کلاه گیس طبیعی طول عمر است. با کمی مراقبت و محصولات صحیح نگهداری از کلاه گیس، کلاه گیس موی انسان اغلب می تواند بیش از یک سال دوام بیاورد، زمانی که فرآوری شیمیایی نشده باشد و 100% بکر باشد، در حالی که کلاه گیس های مصنوعی زودتر نیاز به تعویض دارند.

همچنین طبیعی است که بعد از چند ماه از پوشیدن کلاه گیس موی انسان کمی زوال دیده شود، اما کلاه گیس هایی که جلوی توری دارند ممکن است به دلیل ظرافت مواد کمی زودتر خراب شوند.

چگونه از کلاه گیس طبیعی مراقبت کنیم ؟

به نقل از wigs.co.nz:

Regular cleaning will increase the life of your human hair wig and preserve its natural shine. Daily or average use means the hair should be cleaned about once or twice a week. When your wig is not in use, it is best stored on a wig stand to allow ventilation.

ما همیشه به شما توصیه می کنیم دستورالعمل هایی را که با کلاه گیس موی انسانی جدیدتان ارائه می شود دنبال کنید، با این حال، چند نکته اساسی وجود دارد که به شما کمک می کند تا کلاه گیس شما را برای مدت طولانی در حالت عالی نگه دارید:

  • فقط از محصولات دوستدار کلاه گیس استفاده کنید
  • سعی کنید کلاه گیس شما گره نخورد
  • کلاه گیس خود را به طور مرتب بشویید و برس بزنید
  • با کلاه گیس خود نخوابید
  • کلاه گیس خود را روی پایه کلاه گیس نگهداری کنید و مطمئن شوید که کلاه آن کشیده نشده باشد

تصویر بهترین کلاه گیس طبیعی و فروشگاه کلاه گیس

بهترین کلاه گیس طبیعی

انتخاب بهترین کلاه‌گیس طبیعی بستگی به متغیرهای مختلفی دارد از جمله سلیقه شخصی، نیازهای مویی، بودجه و سایر فاکتورهای مرتبط از جمله: 

  • کیفیت موها
  • طراحی و سبک
  • رنگ
  • راحتی 

قیمت کلاه گیس طبیعی

قیمت کلاه‌گیس می‌تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد، زیرا عوامل متعددی مانند نوع مو (طبیعی یا مصنوعی)، کیفیت ساخت، برند و ویژگی‌های خاص هر کلاه‌گیس تاثیرگذار هستند.

کلاه گیس های موی انسان می تواند از 5 میلیون تومان متغیر باشد زیرا کیفیت بسیار بالایی دارند و با استفاده از بهترین موهای واقعی انسان ساخته می شوند. نیازی به تعویض منظم آنها مانند کلاه گیس های مصنوعی ندارند. صدها ساعت صرف ساختن کلاه گیس های موی انسان با ظرافت می شود و به همین دلیل قیمت ها بالاتر است.

خرید کلاه گیس

مرکز موی موکانان به عنوان برترین و تخصصی ترین مرکز پروتز مو در تهران و همچنین لوازم پروتز مو مانند چسب پروتز مو در ایران سالیان سال است در این حوزه فعالیت می کند و توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند.

در این مجموعه کلیه خدمات با جدیدترین روش ها و ابزارهای مطرح در دنیا انجام می شود. علاوه بر این، هزینه های خدمات موکانان نسبت به سایر مراکز مناسب تر است و از مواد با کیفیت تری استفاده می کند. اگر به دنبال بهترین مرکز اسکالپ سر، پروتز مو و خرید کلاه گیس در تهران هستید، موکانان بهترین گزینه است.

برچسب‌ها:

نظر شما