شناسهٔ خبر: 67555880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

افتتاح ۳۲ مرکز درمانی با ۱۹۱ میلیارد تومان در بوشهر

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از افتتاح ۳۲ مرکز درمانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر با ۱۹۱ میلیارد تومان خبر داد و گفت: در سه سال گذشته ضمن افتتاح این طرح‌ها بیمارستان پزشکی هسته‌ای بوشهر وارد مدار فعالیت شد.

صاحب‌خبر -

محمد هادی رستمیان در گفت‌وگویی با خبرنگار تسنیم در بوشهر، با اشاره به فعال بودن 1600 تخت بستری بیمارستانی در استان اظهار داشت: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای برای جبران عقب‌ماندگی درمانی استان بوشهر داشت و در این راستا طرح‌های مهمی در شهرها و روستاها ایجاد شد.

وی با بیان اینکه در مدت 3 سال دولت شهید آیت‌الله رئیسی 20 خانه بهداشت روستایی با 48 میلیارد تومان راه‌اندازی شد،گفت: در این مدت 9 مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و شهری با 93 میلیارد تومان در استان بوشهر وارد مدار فعالیت شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر افتتاح مرکز درمان بستر عالیشهر بوشهر با 4 هزار متر مربع مساحت و سرمایه‌گذاری 100 میلیارد تومان از دیگر طرح‌ها عنوان کرد و افزود : مرکز درمان بستر کاکی دشتی با 50 میلیارد تومان در دولت سیزدهم افتتاح شد.

رستمیان با بیان اینکه در مجموع 32 مرکز درمانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر افتتاح شد، اضافه کرد: این طرح‌ها با 191 میلیارد تومان در بخش‌های خانه بهداشت روستایی، مرکز جامع خدمات سلامت و مراکز درمان بستری، وارد مدار فعالیت شد.

وی از افتتاح بیمارستان پزشکی هسته‌ای بوشهر در دولت شهید آیت‌الله رئیسی خبر داد و بیان کرد: این مرکز با 1.5 میلیون یورو ساخته، تجهیز و وارد مدار فعالیت شد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به آغاز ساخت بیمارستان مادر و کودک جایگزین بیمارستان فاطمه زهرا (س) بوشهر گفت: این مرکز درمانی اکنون با پیشرفت فیزیکی 53.8 درصد 900 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

رستمیان اضافه کرد: در این راستا عملیات اجرایی بیمارستان 17 شهریور برازجان با اعتبار یک‌هزار میلیارد تومان آغاز شد و هم اکنون 49.6 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/190

نظر شما