شناسهٔ خبر: 67555721 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم؛

رهبر انقلاب: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای کابینه‌ دولت سیزدهم تاکید کردند: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود. یکی از مهمترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی بودن بود. این باید برای مسئولان دولتها الگو باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، رهبر انقلاب امروز در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم تأکید کردند: دولت آقای رئیسی، دولت کار، امید و حرکت در بخش‌های داخلی و خارجی بود. اگر چه این عناوین را شاید ایشان یا اعضای دولت به کار نمی‌بردند اما عملاً این‌جور دیده و فهمیده می‌شد. واقعاً ایشان امیدوار و خوش‌بین به آینده بود، حق هم با ایشان بود و تصمیم داشت با همکاری شما خودشان را به اهداف برساند.

رهبر انقلاب در ادامه عنوان کردند: یکی از مهم‌ترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی‌بودن بود. این باید برای همه مسئولان دولت‌ها الگو باشد. ایشان به مردم اعتنا می‌کرد و برای مردم احترام قائل بود، در بین مردم حضور پیدا می‌کرد و حقایق را با حضور در میان مردم لمس ‌می‌کرد، حرف‌های آن‌ها را می‌شنید و نیازهای مردم را محور برنامه‌ریزی‌های خودش قرار می‌داد، ایشان اینجوری بود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: حضرت امیر(ع) در عهدنامه مالک اشتر بر توجه به توده مردم و دوری از نورچشمی‌ها و ویژه‌خواران تاکید دارند. شهید رئیسی در این مسیر حرکت می‌کرد.

رهبر انقلاب با اشاره به ویژگی های شهید رئیسی،‌ عنوان کردند: شهید رئیسی در بیان مواضع انقلابی و دینی کاملاً صریح بود و دو پهلو سخن نمی‌گفت.

رهبر انقلاب تاکید کردند: شهید رئیسی هیچگاه از زخم‌زبان‌ها مایوس نمی‌شد. رنج می‌کشید اما مایوس نمی‌شد.

رهبر انقلاب عنوان کردند: شهید رئیسی در سیاست خارجی دو خصوصیت را ایشان کنار هم داشتند، هم اهل تعامل بود و هم اهل رعایت عزتمندی کشور و ملت. ایشان با فلان رئیس‌جمهور اروپایی گاهی یک ساعت و نیم تلفنی صحبت می‌کردند. ایشان اهل تعامل بودند اما از موضع عزت، نه آن‌چنان تند و دورکننده که روابط قطع شود و نه بیخودی امتیازدادن و دست پایین گرفتن.

رهبر انقلاب تاکید کردند: این موارد را گفتم تا به عنوان یک الگو ثبت شود. معلوم شود کسی که رئیس قوه مجریه یک کشور بوده می تواند مجموعه این خصوصیات عملی و فکری و قلبی را با هم داشته باشد و دنبال کند. خصوصیات شهید رئیسی می‌تواند الگوی مدیریتی کشور باشد.

تشکر مجدد رهبر انقلاب از مردم و مسئولان دولتی به سبب برگزاری یک انتخابات سراسری خوب.

نظر شما