شناسهٔ خبر: 67555198 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

اسرائیل جنجال تازه به راه انداخت | درخواست‌های جدید برای آتش بس

رسانه‌های صهیونیستی تاکید کردند که تل آویو در مسیر مذاکرات با حماس درخواست‌های جدیدی را ارائه داده که می‌تواند نهایی کردن این توافق را به تأخیر بیاندازد.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند: پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در حالی که پیشتر منابع رسانه‌ای از احتمال دستیابی به توافق میان حماس و رژیم صهیونیستی طی هفته‌های آتی خبر داده بودند رسانه‌های عبری به سنگ اندازی های تل آویو در این مسیر اشاره کردند.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که پیش بینی می‌شود مذاکرات میان طرف‌های مذکور سه هفته به طول انجامد.

منابع آگاه رژیم صهیونیستی خبر دادند که هیات مذاکره کننده این رژیم فردا (دوشنبه) برای تکمیل مذاکرات درباره انعقاد قرارداد مبادله اسرا با گروه‌های فلسطینی عازم قطر خواهد شد.

آنها اضافه کردند که حماس با مواضع اخیر رژیم صهیونیستی در این مذاکرات موافقت کرده بود اما تل آویو شروط جدیدی را ارائه داده که باعث به تأخیر افتادن دست یابی به هرگونه توافقی می‌شود.

در همین راستا شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نظامیان صهیونیست به صورت کامل از نوار غزه عقب نشینی نخواهند کرد.

آنها اضافه کردند که عناصر اشغالگر، از محورهای نتساریم و فیلادلفیا خارج نخواهند شد.

پیشتر وبگاه آمریکایی آکسیوس نوشته بود، مذاکرات بین تل آویو و حماس با حضور هیأت صهیونیستی و مقامات سیا و میانجی‌گران برای دستیابی به توافقی برای آزادی اسرا و آتش بس فوری هفته آینده بار دیگر در دوحه برگزار می‌شود.

 

 

نظر شما