شناسهٔ خبر: 67555196 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

مجتبی جباری:

استقلال باید از من عذرخواهی می‌کرد

هافبک ملی‌پوش اسبق استقلال در مقطعی پس از جدا شدن از این تیم حرف‌های بسیار تندی زد و جواب بیانیه باشگاه را داد.

صاحب‌خبر -

هافبک ملی‌پوش اسبق استقلال در مقطعی پس از جدا شدن از این تیم حرف‌های بسیار تندی زد و جواب بیانیه باشگاه را داد.

مجتبی جباری یکی از عوامل قهرمانی استقلال در لیگ دوازدهم حرفه‌ای بود. بازیکنی که خیلی‌ها تصور می‌کردند پس از این اتفاق مهم در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند اما اوایل تیر سال ۹۲ ناگهان خبر آمد که مجتبی به سپاهان پیوسته است!

جباری از استقلال جدا شد و این باشگاه هم بیانیه بسیار تندی علیه او صادر کرد. بیانیه‌ای که موجب شد مجتبی روز ۱۶ تیر سال ۱۳۹۲ در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرورزشی پاسخ باشگاه استقلال را بدهد. مجتبی در مصاحبه‌اش گفت: اتفاقی نیفتاده بود که در استقلال ماندنی شوم. در این مدت اصلا صحبتی با هم نداشتیم. باشگاه استقلال با آن بیانیه که صادر کرد نام مرا از لیست بازیکنان مورد نظرش کنار گذاشت. جالب این‌که در آن بیانیه بیشترین توهین‌ها به من شد و می‌خواستند من را مقابل هواداران استقلال بگذارند. هیچ‌کس در بزرگی استقلال و هوادارانش شک ندارد. باشگاه استقلال، باسابقه و باافتخار است به همین خاطر من هرگز به خودم جرات نمی‌دهم که به استقلال توهین کنم. اگرهم مصاحبه‌ای انجام دادم، از شرایط گلایه کردم و گفتم وضعیت استقلال مسخره است در واقع پیرامون شرایط کلی استقلال حرف زدم. جدا از من، خیلی‌ها هم از وضعیت نامناسب باشگاه استقلال گلایه داشتند.

جباری تاکید کرد: بیانیه باشگاه در مورد من توهین بزرگی بود و می‌خواستند اذهان عمومی را منحرف کنند. دو هفته حرف نزده بودم تا آن‌ها از من عذرخواهی کنند اما هیچ خبری نشد و حتی یک تماس هم نگرفتند در واقع باشگاه استقلال باید به خاطر آن بیانیه از من عذرخواهی می‌کرد. این توضیحات را دادم تا مردم فکر نکنند من مقصر جدایی خودم از استقلال بودم.

مجتبی جباری ادامه داد: این‌که برخی از مدیران باشگاه گفته بودند در مورد من از اصول خود عقب‌نشینی نکرده‌اند هم دقیقا مانند بیانیه‌ای که صادر شد، مسخره است! کدام اصول؟ اگر به اصولتان پایبند بودید پس چرا مصاحبه‌هایی کردید که ۱۸۰ درجه با بیانیه صادر شده فرق داشت؟

 

 

استقلال باید از من عذرخواهی می‌کرد

نظر شما