شناسهٔ خبر: 67555189 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ادیان نیوز | لینک خبر

سید ابوالحسن نواب: ملت ایران خواهانِ تحول همه جانبه هستند - ادیان نیوز

سید ابوالحسن نواب به دکتر مسعود پزشکیان به مناسبت پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری دولت چهاردهم تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ردنا (ادیان نیوز)، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب با صدور پیامی پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

 «إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‌ أَهْلِها»

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان،

رئیس‌‌جمهور منتخب،

مایه‌ی بسی خوشوقتی است که ملت فهیم و قدرشناسِ ایران در یک انتخابات رقابتی با مشارکتی بیش‌تر از سه انتخابات پیشین، شما را به‌شایستگی، به‌عنوان زمامدار دولت چهاردهم برگزیدند.

سوابق درخشان علمی و مدیریتیِ جنابعالی، درکنار صداقت، پاکدستی، فروتنی، مردمی‌بودن، خانواده‌محوری، باورمندی به تعالیم قرآن و نهج‌البلاغه، و پایبندی به برنامه‌های مصوب و نظام کارشناسی(در تشخیص مشکل و راه‌حل)، و کفایت و کاردانی (در اجرا و اقدام)، شما و رویکردتان به انسجام داخلی و تعامل بین‌المللی را برای مردم ایران، جذاب و پذیرفتنی ساخت.
حسن اعتماد نظام و رهبری و حُسن انتخاب ملت بزرگ ایران ازطرفی، به شما در همه‌ی عرصه‌های داخلی و بین‌المللی قدرت و اعتبار می‌بخشد و از طرف دیگر، مسئولیت شما را در خدمت به این مردم وفادار دوچندان می‌کند.

این انتخاب نشان داد که ملت ایران ضمن قدردانی از مساعی همه‌ی دولت‌های پیشین، خواهانِ تحول در همه‌ی عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هستند. ازجمله‌ی این عرصه‌ها، تحول در آموزش عالی، فرهنگ و ارشاد، و مناسبات بین‌المللی است که ازجمله انتظاراتِ به‌حقِّ این ملتِ برخوردار از پیشینه‌های درخشانِ فرهنگی و علمی است.
انتظار می‌رود که شما در چارچوب شعار انتخاباتی‌تان، پیگیر اقامه‌ی حق و عدالت، و تقرب و تشبه به سیره‌ی علوی بوده، در گزینش همکارانتان علاوه بر ایمان و میهن‌دوستی، فقط تخصص و کاردانی را به‌دور از نسبت‌ها و انتساب‌ها معیار قرار دهید.

از امروز شما رئیس‌جمهور همه مردم ایران، ازجمله کسانی هستید که به رقیب شما رأی داده‌اند یا اساساً به‌دلیل برخی انتقادات و اعتراضات بجا، از دادن رأی یا رأی صحیح امتناع کردند و ما همگی وظیفه داریم یاری‌گر شما در تحقق آرمان‌های انقلاب و انجام برنامه‌های مصوب در مسیر اعتلا و پیشرفت ایران اسلامی باشیم.
فرصت را مغتنم می‌شمارم و یادِ شهیدان خدمت، به‌ویژه آیت‌الله رئیسی را گرامی‌داشته، برای شما و همکارانی که برمی‌گزینید، توفیق خدمت را از خدای متعال، مسئلت می‌نمایم.

سید ابوالحسن نواب،
مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب

نظر شما