شناسهٔ خبر: 67555153 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

حاجي دلیگاني در گفتگو با بولتن نيوز مطرح کرد؛

تذکر به وزیر آموزش و پرورش برای مشکل مدارس پیش دبستانی مهدالرضا

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس با انتقاد از عملكرد وزیر آموزش و پرورش، برای رفع مشکل سامانه دریافت مجوز مدارس پیش دبستانی مهدالرضا به این وزیر تذکر داد. 

صاحب‌خبر -

گروه سیاسی: حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نيوز با اشاره به تذکر خود به رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش گفت: محور این تذکر در خصوص لزوم رفع مشکل سامانه دریافت مجوز برای مدارس پیش دبستانی مهدالرضا است. 
 
وی افزود: سازمان آموزش و پرورش به مسئولان مدارس پیش دبستانی مهدالرضا اعلام نمود جهت دریافت مجوز به درگاه اعلامی مربوطه مراجعه نمایند و نسبت به انجام مراحل ثبت نام دریافت مجوز اقدام نمایند.  
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه پس از مراجعه متقاضیان به سامانه اعلامی مشخص شده این سامانه با مشکل روبرو است و اجازه ورود جهت انجام مراحل ثبت نام را به متقاضیان نمی دهد و مسئولان مربوطه هم پاسخگو نمی باشند. 
 
حاجی دلیگانی با بیان اینکه این موضوع نارضایتی متقاضیان را به همراه داشته است، اضافه کرد: لذا ضروریست نسبت به تسریع در پیگیری موضوع تا رفع مشکل اقدام لازم صورت پذیرد.

تذکر به وزیر آموزش و پرورش برای مشکل مدارس پیش دبستانی مهدالرضا 

نظر شما