شناسهٔ خبر: 67554602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جنگ النصر و الوصل بر سر رقیب علی دایی!

به احتمال فراوان، علی مبخوت به فوتبالش در یکی از تیم‌های النصر یا الوصل امارات ادامه خواهد داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم‌گیری درباره مقصد بعدی علی مبخوت به موضوع داغ در فوتبال امارات تبدیل شده است. در حال حاضر، گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد که این بازیکن به زودی به النصر دبی می‌پیوندد یا الوصل موفق به جذب این گلزن تاریخی لیگ امارات می‌شود.

تصاویری از جلسه‌ای بین یکی از مسئولان الوصل و بازیکن سابق الجزیره باعث شده تا احتمال پیوستن مبخوت به قهرمان فصل قبل ادنوک لیگ مطرح شود.

در همین حال، منابع مطلع به روزنامه الخلیج گزارش داده‌اند که مذاکرات بین مبخوت و باشگاه النصر به مرحله پیشرفته‌ای رسیده و هر روز احتمال پیوستن این بازیکن به النصر بیشتر می‌شود. توافق نهایی نیز ممکن است در ساعات آینده اعلام شود.

الوصل که به عنوان یکی از نمایندگان امارات باید فصل بعد را در دور گروهی لیگ نخبگان آغاز کند، به دنبال تقویت خط حمله خود است و در سمت دیگر نیز النصر برای بازگشت به روزهای اوج، به ستاره اماراتی چشم بسته است.

علی مبخوت که رکورددار گلزنی در تاریخ بازی‌های ملی امارات است، در تمام طول دوران ورزشی خود، برای الجزیره بازی کرده و پس از سال‌ها، از این تیم جدا شد. او یکی از بازیکنانی است که رکورد علی دایی در زمینه بیشترین گل ملی در میان بازیکنان آسیایی را تهدید می‌کند.

نظر شما