شناسهٔ خبر: 67554311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پس از حذف ترکیه

گولر نگذاشت رئال به آرزویش برسد!

کافی بود تیم ملی ترکیه به نیمه نهایی یورو 2024 برسد تا در این صورت رئال قطعا در این رقابت‌ها یک بازیکن قهرمان داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، داشتن نماینده در تیم قهرمان یورو طبعا برای هر تیم باشگاهی خوشایند است و رئال مادرید امسال بازیکنانش در یورو عملکرد بعضا درخشانی داشته‌اند. 

با راهیابی تیم‌های ملی اسپانیا، فرانسه و انگلیس به نیمه نهایی، رئال نیاز داشت تا ترکیه هم به این مرحله برسد تا تحت هر شرایطی در تیم قهرمان یک نماینده داشته باشد ولی نشد.

2051253

در شبی که آردا یک پاس گل داد، ترکیه از هلند 2-1 شکست خورد و به این ترتیب پدیده 18 ساله رئال وداعی اشکبار با جام داشت. او از امروز تعطیلات تابستانی‌اش شروع شده و همانطور که گفته بود، زودتر به تمرینات پیش فصل رئال اضافه خواهد شد و قطعا به تور آمریکا می‌رود.

رئال مادرید در اسپانیا دنی کارواخال را دارد و در فرانسه و انگلیس نیز از رئال، کیلیان امباپه، کاماوینگا، شوامنی، مندی و جود بلینگام بازی می‌کنند. رئال ولی در تیم ملی هلند هیچ نماینده‌ای ندارد. 

در حال حاضر تمامی نماینده‌های رئال در نیمه نهایی یورو، شانسی برای حضور در تور آمریکا ندارند ولی برای سوپرجام اروپا مقابل آتالانتا آماده خواهند بود.

نظر شما