شناسهٔ خبر: 67554292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از روز سه شنبه؛

هوا در استان بوشهر گرم‌تر می‌شود

بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز سه‌شنبه دمای هوا در اغلب نقاط استان بوشهر روند افزایشی خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در ساعاتی از امروز بعد از ظهر در ارتفاعات جنوب استان رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین غبار محلی، در برخی ساعات وزش باد و در مناطق ساحلی افزایش شرجی پدیده‌های غالب پنج روز آینده هستند.

وی خاطرنشان کرد: از روز سه‌شنبه نیز دمای هوا در اغلب نقاط استان بوشهر روند افزایشی خواهد داشت.

وی بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت آینده صاف گاهی کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعضی ساعات وزش باد، در ارتفاعات جنوبی احتمال رشد ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب غربی تا شمال غربی با سرعت ۸ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و در طول روز در فراساحل شمالی و مرکزی ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآور شد: ارتفاع موج دریا در مناطق جنوبی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی متر، در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در فراساحل گاهی تا ۱۵۰ سانتی متر پیش بینی می‌شود.

نظر شما