شناسهٔ خبر: 67553868 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رضا درویش پاسخ داد:

وضعیت «عبدالکریم حسن» و رامین رضاییان/ بیرانوند می‌تواند برگردد؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: گزینه ای را برای هدایت تیم فوتبال باشگاه انتخاب کردیم که در شان پرسپولیس باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در نشست خبری معارفه «خوان کارلوس گاریدو» اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس پس از بررسی چندین گزینه و تلاش های بسیاری داشت تا گزینه ای در شأن پرسپولیس باشد که پرسپولیس را در لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا هدایت کند گاریدو بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: چند دور مذاکره تصویری آنلاین داشتیم که در نهایت منجر به عقد قرارداد شد و امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا پرسپولیس به خواسته هواداران برسد.

درویش در ادامه خاطرنشان کرد: ما چندین بازیکن مد نظرمان بود که با آنها مذاکره کردیم و گاریدو هم شناخت خوبی داشته و با نظر او نفرات جذب می شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس افزود: بانک شهر از اول فصل همیشه به ما کمک کرده است. چه از لحاظ ارزی و چه ریالی به ما کمک کرده است. از بین کنسرسیوم بانکی تنها بانک شهر بوده که به ما کمک کرده است. این بانک مانده بدهی و آفر های گذشته را پرداخت کرده است و امیدوارم سایر بانک ها هم اضافه شوند و کمک کنند.

درویش در مورد مذاکره با العربی برای جدایی عبدالکریم حسن و مذاکره با رامین رضاییان گفت: چندین باشگاه قطری برای جذب حسن نمایندگان خود را به ایران فرستاده اند ما هم به آنها گفتیم او کیفیت خولی دارد و فعلا پاسخ ما به آنها منفی بوده است. خود حسن روز جمعه تماس داشت و گفت دوست دارد راهی قطر شود تا زمینه بازگشتش به تیم ملی هم فراهم شود و خانواده او هم علاقه دارند به حضور در قطر.

در مورد رامین رضاییان او با باشگاه خود قرارداد دارد و غیر اخلاقی است با او مذاکره کنیم با بازیکنی مذاکره می کنیم که رضایتنامه داشته باشد.

درویش در مورد الحاقیه قرارداد بیرانوند نیز گفت: الحاقیه زمانی رخ داد که سازمان لیگ به ما اعلام کرد رقم قرارداد او ۲۰ میلیون تومان بیشتر از سقف بود و به همین دلیل به قراردادش اضافه شد و ما باید ۱۵ روز بعد از لیگ مطالباتش را پرداخت می کردیم که همین کارم انجام دادیم. کمیته تعیین وضعیت یا انضباطی اعلام می کند که فسخ قرارداد او قانونی بوده یا غیر قانونی. ما مطابق مفاد قرارداد عمل کردیم. کمیته تعیین وضعیت اعلام می کند که بازیکنی که فسخ کرده می تواند به تیم خود باز گردد یا خیر.

وی در مورد خصوصی شدن باشگاه پرسپولیس نیز گفت: برجسته ترین کار دولت گذشته خصوصی سازی بود. متولیان امر در جاهای دیگری هستند. به کنسرسیوم بانکی اعلام کردم که هر چه سریعتر ما بقی سهام هم واگذار شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: یکی از شاخص های اصلی در موفقیت تیم ما این بود که شاخصی را برای همه در نظر بگیریم و از آن عبور نکنیم. متاسفانه برخی از باشگاه ها قانون را دور می زنند و از طرق مختلف به بازیکنان پول می دهند. بزرگانی مانند پروین و بهزادی از تیم رفتند اما پرسپولیس به کار خود ادامه داد و قهرمانی های زیادی به دست آورد. پرسپولیس متکی به بازیکن هیچوقت نبوده است. و امیدوارم قهرمانی گمشده پرسپولیس که در آسیاست به آن دست یابیم.

نظر شما