شناسهٔ خبر: 67553501 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

«بسته ویژه تأمین مالی مدارس» رونمایی شد

هشت محصول نوین بانک صادرات ایران برای کمک به بهبود شرایط تحصیلی و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در قالب «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» در اختیار مدیران، معلمان و کارکنان مدارس، دانش‌آموزان و اولیاء قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، این بانک با هدف تداوم مسئولیت‌های اجتماعی خود، کمک به بهبود و ارتقای سطح کیفی آموزش و پاسخ‌گویی به نیاز دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها و همچنین تسهیل جریان نقدینگی و تأمین مالی مدارس، در جدیدترین اقدامات، «بسته ویژه تأمین مالی مدارس» را با استفاده از ظرفیت هشت محصول از جمله «چکنو»، «سنای کسب و کار»، «سنای ۲»، «سپاس سپهر»، «خرید دین با شرایط ویژه»، «بسته حقوق و مزایای معلمان و کارکنان»، «تسهیلات ویژه مدیران مدارس» و «سپهر دانش»، ارائه کرد.

بر اساس تمهیدات اتخاذ شده و خدمات قابل ارائه در این بسته، محصولات چکنو (نخستین چک امن دیجیتال نظام بانکی) به عنوان مهمترین جایگزین چک‌های کاغذی، سنای کسب و کار با سقف تسهیلاتی ۵۰ میلیارد ریال، سنای۲ با سقف تسهیلاتی سه میلیارد ریال و طرح سپاس سپهر با اعطای وام قرض‌الحسنه تا سقف سه میلیارد ریال، برای اولیاء دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

خرید دین با شرایط ویژه، بسته حقوق و مزایای معلمان و کارکنان و تسهیلات ویژه مدیران مدارس و همچنین محصول سپهر دانش با کارکرد ارائه کارت بانکی ویژه دانش‌آموزان با سقف نقل و انتقال و تراکنش‌های بانکداری الکترونیکی محدود هفتگی از جمله این طرح‌ها است.

در این بسته معلمان و کارکنان مدارس نیز علاوه بر برخورداری از طرح‌های بسته حقوق و مزایای معلمان و کارکنان، از مزیت‌های طرح‌های سنای ۲ و سپاس سپهر بهره‌مند خواهند شد و با شرایط آسان امکان تأمین نقدینگی مورد نیاز خود را در بانک صادرات ایران خواهند داشت.

در همین راستا بانک صادرات ایران به منظور عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به ارتقای کیفیت آموزشی در مناطق محروم کشور، تاکنون بیش از ۵۰ مدرسه با امکانات مناسب با نام «شهدای بانک صادرات ایران» در این مناطق احداث کرده و این روند از طریق ستاد خیرین مدرسه‌ساز بانک همچنان ادامه دارد.

نظر شما