شناسهٔ خبر: 67552973 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در نامه رئیس انجمن آشوریان تهران به دکتر پزشکیان مطرح شد؛

دست رئیس جمهور کشورمان را به گرمی می‌فشاریم

فاطمه علی آبادی

رئیس انجمن آشوریان تهران در نامه‌ای به رئیس جمهور دولت چهاردهم نوشت: ضمن تبریک مجدد انتخاب آن برادر ارجمند به عنوان نهمین رئیس جمهوری کشورمان دست شما را به گرمی می‌فشاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، یوناتن بت کلیا رئیس انجمن آشوریان تهران در نامه‌ای به رئیس جمهور دولت چهاردهم نوشت: ضمن تبریک مجدد انتخاب آن برادر ارجمند به عنوان نهمین رئیس جمهوری کشورمان دست شما را به گرمی می‌فشاریم.

متن این نامه به شرح زیر است:

با درود انتخاب شما به عنوان سکاندار دولت چهاردهم کشور عزیزمان ایران را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و همگی واقفیم که این انتخاب از سوی ملت فهیم و همیشه در صحنه ایرانی نشان از درایت این مردم دارد و هرگز به بوق و کرناهای بیگانگان گوش فرا نمی‌دهند و برای ایرانی آزاد همواره پای کار هستند.

نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه این نامه افزود: آشوریان ایرانی که هرگز خود را تافته جدا بافته ای از ملت ایرانی ندانسته نیز با حضور در پای صندوق‌های رأی هماهنگی خود را با برادران و خواهران ایرانی به منصه ظهور گذاشته و نشان دادند که ما ایران را خانه خود میدانیم و برای آبادی و آزادی آن از هیچ عملی فروگذار نخواهیم نمود.

بت کلیا افزود: مردم کشورمان از مشکلات بسیاری رنج می‌برند که نیاز به عمل‌های متبحرانه و هوشمندانه دارد و همگی باور داریم که شما به عنوان فردی دلسوز مشکلات جامعه را به خوبی می‌شناسید و برای حل و فصل آنها گام‌های اثرگذاری خواهید داشت.

وی ادامه داد: گرچه نیک واقفیم مشکلات عمیق و سنگینی در مواضع اقتصادی کشور وجود دارد که نیاز به جراحی‌های عمیق و حرفه ای دارد ولی با ایمان به تیم زبده و کارآمدی که انتخاب خواهید نمود شاهد برطرف شدن بخشی از این مشکلات خواهیم بود.

رئیس انجمن آشوریان تهران خاطرنشان کرد: با شناختی که در طول چند دهه اخیر در کسوت‌های پیشین از شما دارم حتم دارم جهت رسیدن به اهداف عالیه کشور و اعتلای ایران عزیز گام‌هایی استوار خواهید داشت و امید است جامعه آشوری که همواره هم صدا با همه ایرانیان در جهت حفظ و پاسداری از کشور تا پای جان نیز رفته و شهدای بسیاری را نیز در راه حفظ وطن تقدیم کرده در جایگاه خاصی قرار بگیرند و به فراموشی سپرده نشوند.

وی در پایان آورد: ضمن تبریک مجدد انتخاب آن برادر ارجمند به عنوان نهمین رئیس جمهوری کشورمان دست شما را به گرمی می‌فشاریم و آرزو داریم مشاوری از جامعه آشوری در جهت رفع مشکلات اقلیت‌های دینی در کابینه خود مستقر نمائید و ما را نیز به عنوان ساکنین قدیمی این کشور شناخته و سهمی در دولت داشته باشیم.

نظر شما