شناسهٔ خبر: 67552961 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

ارسال بار به کانادا|حمل اثاث منزل|استعلام قیمت+بسته بندی مناسب

اگر به خدماتی مثل حمل وسایل منزل به کانادا و به‌طور کلی ارسال بار به این کشور واقع در آمریکای شمالی نیاز دارید، این مقاله برای شماست. همراه ما باشید چون قصد داریم به شما بهترین روش برای انجام این کار را معرفی کنیم. همراه ما بمانید تا بیشتر درباره این موضوع حرف بزنیم.

صاحب‌خبر -

 

کمی درباره ارسال بار به کانادا بدانید

کانادا امروز یکی از مقاصدی‌است که برای ایرانیان اهمیت بسیار زیادی دارد. تعداد ایرانیان مستقر در کانادا در طول یک دهه اخیر تا حد زیادی افزایش پیدا کرده و همین هم باعث شده که تقاضا برای خدمات مختلف در این کشور زیاد باشد.

یکی از خدماتی که ایرانیان حاضر در آن کانادا به آن نیاز شدیدی دارند، ارسال بار و وسایل مختلف از ایران به مقصد کاناداست. ارسال چنین موردی به‌صورت زمینی ممکن نیست و انجام هم نمی‌شود. تنها راه‌های هوایی به‌عنوان سریع‌ترین راه و مسیر دریایی برای بار‌هایی که عجله‌ای برای رسیدن ندارند وجود دارد.

چرا باید فرایند ارسال بار به کانادا به‌دقت انجام شود؟

فاصله جغرافیایی بین ایران و کانادا کم نیست. هر قدر هم که مسافت بیشتر باشد یعنی زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد باید صرف شود و همین مورد هم کافی‌است تا ریسک موارد مربوط به ارسال بیشتر شود. شما برای ارسال بار به کانادا به‌نسبت هزینه کمی پرداخت نمی‌کنید. پس باید انتظار خدمات خوبی داشته باشید.

اینکه هر چیزی که ارسال می‌کنید سالم به مقصد برسد و در بهترین زمان ممکن در کانادا تحویل داده شود. از این جهت اهمیت زیادی دارد که برای حمل وسایل منزل به کانادا، حمل بار و موارد دیگری ازاین‌دست به امور خود را به افراد متخصص این حوزه بسپارید.

چه مواردی را می‌توان از ایران به کانادا ارسال کرد؟

بازه چیز‌هایی که می‌توان از ایران به کانادا ارسال کرد، بسیار گسترده و متنوع است. شما می‌توانید از وسایل منزل گرفته، تا حد وسایل سوپرمارکتی را به این کشور انتقال دهید. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

حمل اثاث منزل به کانادا

یکی از نمونه‌های ارسال بار به کانادا، اثاثیه منزل است. حمل وسایل منزل به کانادا یکی از نیازهای اساسی افرادی‌است که قصد دارند ادامه زندگی خود را در کشور کانادا باشند و می‌خواهند که وسایل منزل‌شان را نیز به این کشور منتقل کنند.

برای حمل چنین باری باید از روش‌های دریایی کمک بگیرید. بار شما می‌تواند به ونکوور، تورنتو، مونترال یا هالیفکس ارسال شود. هر بندری که به مقصد نهایی شما نزدیک‌تر باشد قابل دسترسی‌ خواهد بود. برای چنین موردی باید از خدمات تخصصی کمک بگیرید تا بسته‌بندی و دیگر موارد مربوط به ارسال، با بهترین کمک ممکن انجام شوند.

12

ارسال مواد غذایی به کانادا

حمل کالا به کانادا محدود به کالاهای معمولی نیست و حتی می‌توان موادغذایی را نیز به‌صورت تخصصی به کشور کانادا منتقل کرد. از نمونه چنین موادی می‌توانیم به کنسرو، میوه خشک، خرما، برنج، مربا، رب، عرقیات، آجیل و خشکبار (پسته-بادام-کشمش) و ماکارونی اشاره کنیم.

برای ارسال مواد غذایی و سوپر مارکتی به کانادا هر 2 شیوه هوایی و دریایی دردسترس شما خواهند بود اما روش بهتر این است که از مسیر هوایی استفاده کنید تا محصولات در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دستتان برسد. محصولاتی با روش دریایی ارسال می‌شوند که مشکلی از بابت تاریخ انقضا ندارند و می‌توانند ماه‌ها پس‌از تولید هم مورد استفاده قرار بگیرند.

13

حمل دستگاه‌های صنعتی به کانادا

در کنار خدماتی مثل حمل وسایل منزل به کانادا یا مواد غذایی، شما می‌توانید دستگاه‌های صنعتی مختلف را نیز به این کشور بفرستید. بنادر مونترال، کلگری، ونکوور و تورنتو آماده پذیرش موارد ارسال شما هستند.

شما می‌توانید ازطریق ترانشیپ بندر جبل‌علی در امارات یا حتی روش کراس‌اسافینگ بار خود را به کشور کانادا برسانید. دستگاه‌های مختلف صنعتی مثل دستگاه‌های پخت نان، دستگاه‌های شیرینی‌پزی و بسیار موارد دیگری به‌راحتی می‌توانند از ایران وارد این کشور شوند.

 

بهترین شرکت حمل و نقل برای ارسال بار به کانادا

برای حمل وسایل منزل به کانادا، ارسال بار هوایی به کانادا و به‌طور کلی تمامی مواردی که در این مقاله به شما معرفی کردیم، مجموعه‌های زیادی وجود دارد اما ما به شما گروه کشتیرانی و حمل و نقل بین المللی ترنگ دریا را معرفی می‌کنیم.

خدمات تخصصی این مجموعه حمل بار دریایی به کانادا و همچنین هوایی را برای شما میسر خواهد ساخت. فرایند ارسال به‌شکل حرفه‌ای انجام خواهد شد و شما خدماتی تخصصی در مجموعه‌ای حرفه‌ای و باسابقه را دریافت خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، تنها کاری که لازم است انجام دهید، مراجعه به وب‌سایت رسمی این شرکت است.

 

جمع‌بندی

حمل وسایل منزل به کانادا دیگر رویایی نیست که برای شما هزینه زیادی به همراه داشته باشد. روش‌های مختلف و مجموعه‌های متعددی برای این موضوع هستند اما قطعا ترنگ دریا می‌تواند بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهد.

تیم متخصص این مجموعه لوازمی که شما قصد ارسالش دارید را از مبدا شما بارگیری خواهند کرد و سپس در مقصد نهایی به شما تحویل خواهند داد.

 

نظر شما