شناسهٔ خبر: 67551949 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اعتراف سرمربی برزیل: مقصر این حذف من هستم

دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل، مسئولیت حذف تیمش از کوپا آمه‌ریکا را برعهده گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی اروگوئه به میدان رفت و پس از کسب نتیجه مساوی در ۹۰ دقیقه، در ضربات پنالتی برابر این تیم شکست خورد تا موفق به صعود به مرحله نیمه نهایی این تورنمنت نشود.

دوریوال جونیور که از شکست تیمش ناراضی و ناراحت بود، پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «به صورت کلی وقتی قصد دارید تیمی را بسازید با مشکلاتی روبرو هستید. ما پس از جام جهانی به مدت دو سال با یکدیگر کار کردیم. در حال ایجاد بازسازی و تغییرات بسیار مهمی در این تیم هستیم.

من فقط هشت بازی روی نیمکت حضور داشتم و هدایت آنها را بر عهده گرفتم و این روندی است که باید طی شود، هرچند انتظار داشتم که امروز شاهد عملکرد بهتری از بازیکنانم باشم. بنابراین با این که این اولین تورنمنت رسمی ما در کنار یکدیگر بود اما نتیجه با چیزی که انتظارش را داشتیم فاصله زیادی داشت. 

2051333

ما در حالی این تورنمنت را ترک خواهیم کرد که روند خوب بدون شکستی داشتیم اما خوشحال و راضی نیستیم چون نتایج با توجه به تمریناتی که داشتیم می‌توانست بهتر باشد. بنابراین من می‌خواهم همه بدانند که این نتایجی نبود که انتظارش را داشتیم اما من مسئولیت و تقصیر این شکست و حذف را برعهده می‌گیرم. با این حال، فکر می‌کنم که این تیم فضای زیادی برای پیشرفت و رشد دارد.

دلیل این که چرا نتوانستیم اروگوئه را با برتری عددی حذف کنیم مورد آنالیز قرار خواهد گرفت. وقتی که ما از آنها برتر بودیم، نتوانستیم توپ را از کناره‌ها به محوطه جریمه حریف برسانیم و این مشکل بزرگ و واضحی بود که در این دیدار با آن روبرو بودیم.»

نظر شما