شناسهٔ خبر: 67551944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

تعمیر پل ۵ دهانه در بخش زنجانرود با اعتبار ۳۷۰ میلیون تومان

زهرا محمدی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: با قراردادی افزون بر ۳۷۰ میلیون تومان، بهسازی یک دستگاه پل ۵ دهانه واقع در محور اسفناج بخش زنجانرود عملیاتی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، میثم زارعی عنوان کرد: در راستای ارتقا سطح ایمنی و نگهداری از پل‌ها و ابنیه فنی، طرح بهسازی و تعمیر یک دستگاه پل پنج دهانه در سطح محور زنجانرود عملیاتی شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در تکمیل خبر فوق اضافه کرد: اجرای این طرح شامل بهسازی و تعمیر پل اسفناج با پنج دهانه ۱۰ متری و ارتفاعی افزون بر ۳ متر در کیلومتر محور ۳۲ آزادراه زنجان تبریز با هزینه اجرایی ۳۷۰ میلیون تومان صورت گرفت.

او بازه زمانی تکمیل و آماده بهره‌برداری کردن این طرح را ۷۰ روز عنوان کرد و گفت: با توجه به مشکلات فنی به وجود آمده در دال بتی یک دستگاه پل (بیه) پنج دهانه اسفناج، اقدامات لازم جهت مرمت و بهسازی این پل انجام شد و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

زارعی در ادامه به بخشی از تمهیدات فنی اندیشیده شده جهت ارتقا ایمنی و بهسازی این پل پرداخت و اظهار کرد: جهت افزایش سطح ایمنی این پل، کنده‌کاری بتن کاور دال بتنی، برس کاری و زنگ زدایی آرماتورها، مرمت شناژ، دال و پیشانی با استفاده از مصالحی همچون ترکیب ملات ترمیمی، ماسه، سیمان و چسب بتنی اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود افزود: همچنین اقدامات دیگری نیز در راستای بهسازی، تعمیر و احداث در حوزه ابنیه فنی در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

او در خصوص دیگر اقدامات صورت گرفته در این زمینه طی سال‌های قبل عنوان کرد: تعمیر و بهسازی پل سه دهانه ینگجه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و اجرای رادیه و برید یک دهانه از پل ۱۴ دهانه قزل اوزون با اعتبار ۲ میلیارد تومان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما