شناسهٔ خبر: 67550567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت امور اقتصادی و دارایی | لینک خبر

با حضور سرپرست سازمان خصوصی سازی کشور

ششمین جلسه كارگروه مولدسازی استان فارس برگزار شد

در ششمین جلسه کارگروه مولدسازی استان فارس با حضور سرپرست سازمان خصوصی سازی کشور مشکلات و پیشنهادات فرآیند مولدسازی املاک مازاد دستگاه های اجرایی استان بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی استان فارس، ششمین جلسه کارگروه مولدسازی استان فارس با حضور ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی سازی کشور و هیات همراه، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس و رئیس کارگروه استان، ایوب فرامرزی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان و دبیر کارگروه استان، سایر اعضای کارگروه استانی، فرماندار شیراز و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در روز سه شنبه در محل سالن جلسات استانداری فارس و با هدف بررسی مشکلات و پیشنهادات و تعیین تکلیف املاک مازاد شناسایی شده استان برگزار شد.

بازیان در این جلسه اظهار داشت: دستگاهها فکر می کنند که مولدسازی یک تهدید است در صورتی که این موضوع یک فرصت گرانبها برای تمامی دستگاهها است.

 وی با اشاره به تفویض اختیاراتی که در موضوع مولدسازی به استانها شده است گفت: نگاه ما در سازمان، تمرکز استانی است و تمامی مصوبات مولدسازی باید به تصویب کارگروه استانی و شخص استاندار برسد.

سرپرست سازمان خصوصی سازی کشور از تلاش‌های مدیرکل امور اقتصادی دارایی استان فارس در حوزه مولدسازی این استان نیز تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه ایوب فرامرزی نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس و دبیر کارگروه استان،

گزارشی از وضعیت فرآیند مولدسازی دارایی های دولت در استان فارس و مشکلات و پیشنهادات پروژه های استانی مولدسازی ارائه کرد.

مهمترین موارد مطروحه در این جلسه املاک مازاد مربوط به اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس، دانشگاه شیراز، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان فارس و شرکت آب منطقه ای فارس بود.

 

نظر شما