شناسهٔ خبر: 67550274 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار بردسکن:

بردسکنی ها در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۷۱ درصد مشارکت داشتند

بردسکن- فرماندار بردسکن از مشارکت ۷۱ درصدی مردم این شهرستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقان زاده اظهار کرد: ۵۸ هزار نفر واجد شرایط رأی در شهرستان بردسکن داشتیم که در دور دوم انتخابات ۴۱ هزار و ۱۰۸ نفر پای صندوق اخذ رأی حضور پیدا کردند.

فرماندار بردسکن افزود: از مجموع آرای مأخوذه آقایان مسعود پزشکیان با ۲۱ هزار و ۴۸۶ رأی و سعید جلیلی با ۱۸ هزار و ۹۰۳ رأی به ترتیب بیشترین آرا را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: در دور اول انتخابات که در هشتم تیر ماه برگزار شد، واجدین شرایط رأی ۵۷ درصد مشارکت داشتند که در این دور از انتخابات نسبت به دور اول ۱۴ درصد افزایش مشارکت را در شهرستان بردسکن داشته‌ایم.

دهقان زاده تعداد شعب اخذ رأی را ۹۰ شعبه اعلام کرد و افزود: بیش از ۲ هزار نفر امر برگزاری انتخابات را بر عهده داشتند.

فرماندار بردسکن از حضور حماسی مردم در انتخابات پانزدهم تیرماه قدردانی کرد و ضمن تبریک به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب از مردم خواست با توجه به اینکه امشب اول ماه محرم است حرمت ماه عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را حفظ کنند.

وی گفت: خوشبختانه در طول زمان رأی‌گیری هیچ گونه تخلفی به ستاد انتخابات شهرستان بردسکن اعلام نشد و انتخابات در کمال صحت و سلامت و امنیت برگزار شد که جای قدردانی از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، فراجا و سپاه و بسیج و هیئت‌های نظارت و بازرسی و دیگر عوامل اجرایی است.

نظر شما