شناسهٔ خبر: 67550100 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

خشم هواداران پرتغال از عملکرد رونالدو؛ «دورانت تمام شده آقای ستاره!»

خبرگزاری ایرنا

هواداران پرتغال بر این باورند که پس از عملکرد ضعیف کاپیتان این تیم در یورو ۲۰۲۴، دوران حضور او در فوتبال اروپا به پایان رسیده است.

صاحب‌خبر -

سفر کریستیانو رونالدو در یورو ۲۰۲۴ جمعه شب در حالی به پایان رسید که پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی توسط فرانسه در ضربات پنالتی حذف شد. رونالدوی ۳۹ ساله، پس از گذشتن پرتغال از سد اسلوونی در مرحله یک‌هشتم نهایی، تایید کرد که این آخرین حضور او در یورو خواهد بود و دیشب بازی با فرانسه را به آخرین بازی خود در این رقابت‌ها تبدیل کرد!

رونالدو در پنج مسابقه پرتغال در یورو نتوانست حتی یک گل به ثمر برساند و آمار ضعیفی را در آخرین تورنمنت اروپایی‌اش ثبت کرد.

او علیرغم چندین موقعیت خوب گلزنی در هر پنج بازی پرتغال در یورو ۲۰۲۴، موفق به زدن یک گل در این مسابقات نشد. بزرگترین شانس او در بازی با اسلواکی بود؛ زمانی که می‌توانست با یک پنالتی تیمش را در اواخر وقت اضافه اول جلو بیندازد، اما این ضربه را از دست داد. عملکرد ضعیف فوق‎‌ستاره پرتغالی، انتقاد هواداران پرتغال را به همراه داشت و آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی به انتقاد از نمایش ضعیف کاپیتان پرتغال پرداختند.

یکی از هواداران پرتغال به بازیکنان باکیفیتی که به دلیل حضور رونالدو، نیمکت‌نشین شده‌اند، اشاره کرد و نوشت: «رونالدو علاوه بر داخل محوطه جریمه در بیرون از ۱۸ قدم هم حضورش بی‌فایده است. شرم‌آور است که آن‌ها به بازی کردن کنار او ادامه می‌دهند. این توهین به گزینه‌های بسیار بهتری است که به خاطر او بیرون زمین مانده‌اند.»

دیوگو جوتا از لیورپول و گونکالو راموس از پاری‌سن‌ژرمن از جمله بازیکنانی هستند که به دلیل حضور رونالدو، کمتر فرصت بازی پیدا کرده‎‌اند.

یکی دیگر از هواداران پرتغال هم رونالدو را مقصر حذف از یورو عنوان کرد و نوشت: «او تیم را پایین کشید.»

نظر شما