شناسهٔ خبر: 67549007 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اورونوف صبح و عصر تمرین می‌کند

ستاره پرسپولیس در نقش دونده استقامت ازبکستان!

اوستون اورونوف این روزها در دو جلسه تمرینی صبح و عصر تیم المپیک ازبکستان حضور دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم فوتبال المپیک ازبکستان پیش از اعزام به پاریس، در شهر دوکنت در منطقه تاشکند در حال برگزاری است و بازیکنان این تیم در دو نوبت صبح و عصر، زیر نظر تیمور کاپادزه، سرمربی ازبک‌ها مشغول انجام تمرینات طاقت فرسا هستند.

اوستون اورونوف که به عنوان یکی از سه سهمیه بزرگسال تیم فوتبال ازبکستان در تمرینات تیم فوتبال زیر 23 سال کشورش حضور دارد، پس از یک فصل پرفشار و سخت، حالا باید برای حضور در المپیک پاریس آماده شود که عدم استراحت کافی، ممکن است برای او سنگین تمام شود.

2051262

اورونوف پیش از حضور در ایران، 35 بازی در فصل 2023 لیگ ازبکستان و لیگ قهرمانان برای نوبهار نامانگان انجام داد و سپس به پرسپولیس پیوست که در پانزده دیدار جام حذفی و لیگ برتر نیز برای سرخ پوشان به میدان رفت.

2051261

حالا این ستاره خستگی ناپذیر سرخ‌ها، در دو نوبت صبح و عصر در تمرینات تیم المپیک ازبکستان شرکت می‌کند و امیدوار است تا بتواند به همراه تیم فوتبال زیر 23 ساله‌های کشورش، در این مسابقات بدرخشد.

تیم زیر 23 ساله‌های فوتبال ازبکستان باید از سوم مرداد ماه در گروه سوم المپیک، با تیم‌های ملی اسپانیا، مصر و جمهوری دومینیکن دیدار کنند.

نظر شما