شناسهٔ خبر: 67548855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

گزینه استقلال نیامده خبرساز شد

بازیکن مد نظر استقلالی‌ها در یک مسابقه محلی در زمین خاکی به میدان رفته و در فضای مجازی خبرساز شده است.

صاحب‌خبر -

بازیکن مد نظر استقلالی‌ها در یک مسابقه محلی در زمین خاکی به میدان رفته و در فضای مجازی خبرساز شده است.

 ساعتی بعد از حضور مهدی تیکدری در باشگاه استقلال برای مذاکره با مسئولان این باشگاه انتشار یک ویدئو در فضای مجازی از این مدافع راست جنجال درست کرده است.

تیکدری که به عنوان یک مدافع راست مد نظر جواد نکونام برای تقویت استقلالی‌ها است، امروز بعد از مذاکره با مسئولان باشگاه اعلام کرد که شاید در روزهای آینده به توافق نهایی با آبی‌پوشان برسد و همین مسئله بازتاب گسترده‌ای در صفحات هواداری استقلال داشته است.

بعد از پایان جلسه تیکدری با مدیران استقلال به شکلی عجیب یک ویدئو از حضور این مدافع راست در یک بازی محلی منتشر شده است. او در زمینی خاکی و سفت به فوتبال بازی کردن با هم‌محلی‌های خود پرداخته و همین مسئله باعث شده تا انتقادهای زیادی از سوی طرفداران استقلال به این بازیکن و مدیران باشگاه مطرح شود.

هواداران استقلال بابت اینکه یک بازیکن حرفه‌ای در زمینی خاکی و سفت بازی کرده و خود را در معرض مصدومیت شدید قرار داده، ناراحت هستند و انتقادهای تندی را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

گزینه استقلال نیامده خبرساز شد

این در حالی است که تیکدری هنوز قراردادی با استقلال امضا نکرده اما بی‌شک اگر حضور او در جمع آبی‌پوشان قطعی شود، خودش هم می‌داند که به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای دیگر نمی‌تواند چنین اقداماتی را صورت بدهد و البته که کادرفنی هم به او تذکر های لازم را خواهد داد.

نظر شما