شناسهٔ خبر: 67546811 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین قدیمی | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

نامه سرگشاده مولوی عبدالحمید خطاب به پزشکیان

مولوی عبدالحمید با صدور پیامی، پیروزی دکتر مسعود پزشکیان در چهاردهمین دورۀ انتخابات ریاست‌جمهوری را به ایشان و ملت شریف ایران تبریک گفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، مولوی عبدالحمید در این پیام «ایجاد تغییر و تحول اساسی» را مهمترین پیام «افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات» عنوان کردند و خطاب به رئیس دولت چهاردهم خاطرنشان ساختند: «با آغاز به کار دولت، در اولین فرصت، مردم ایران در انتظار پایبندی به عهد و میثاقی که با ملت بستید خواهند بود».

در بخشی از متن پیام مولوی عبدالحمید آمده است:

آقای پزشکیان!
مطمئن باشید که این ملت فهیم، حضرتعالی را در راه رسیدن به خواسته‌های بحق خود و تحقق آرمان‌های والای ملی تنها نخواهد گذاشت و در تمام عرصه‌ها از آن‌جناب حمایت خواهد کرد.
در پایان یادآور می‌شود که عهد و میثاق جنابعالی در پیگیری مطالبات بحق ملت ایران و آغاز تغییرات مورد نظر، از حافظه‌ی این ملت آگاه فراموش نخواهد شد و طبیعی‌ست با آغاز به کار دولت، در اولین فرصت، مردم ایران در انتظار پایبندی به عهد و میثاقی که با ملت بستید خواهند بود و روشن است تغافل و نادیده‌گرفتن این مهم از سوی تیم حضرتعالی، باری دیگر امیدها را به یاس، زبان‌ها را به نقد، و شور و شوق را به نارضایتی و سرخوردگی تبدیل خواهد کرد.
امیدوارم با توکل بر الله تعالی و توجه به مشکلات مردم خوب ایران موفق و مؤید باشید.

برچسب‌ها:

نظر شما