شناسهٔ خبر: 67545079 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

پوسترهای جدید و متفاوتی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شد پوسترهای جدید و متفاوتی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شد

پوسترهای جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شده است که برای تبلیغ فیلم در بازار بین‌المللی و کشور تایلند طراحی و منتشر شده‌اند. این پوسترها توسط هنرمندی تایلندی به‌نام مایمو خلق شده‌اند. او در رسانه‌های اجتماعی مختلف از مارول به خاطر این فرصت تشکر کرد و بابت اینکه هیو جکمن و رایان رینولدز

صاحب‌خبر -

پوسترهای جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine منتشر شده است که برای تبلیغ فیلم در بازار بین‌المللی و کشور تایلند طراحی و منتشر شده‌اند. این پوسترها توسط هنرمندی تایلندی به‌نام مایمو خلق شده‌اند. او در رسانه‌های اجتماعی مختلف از مارول به خاطر این فرصت تشکر کرد و بابت اینکه هیو جکمن و رایان رینولدز پوسترهای او را دیده‌اند ابراز خوشحالی نمود. پوسترهای جدید را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • پوسترهای تایلندی فیلم Deadpool & Wolverine
  • پوسترهای تایلندی فیلم Deadpool & Wolverine
  • پوسترهای تایلندی فیلم Deadpool & Wolverine

رایان رینولدز، هیو جکمن، اما کورین، مورنا باکارین، استفان کاپیچیچ، برایانا هیلدبرند، کوتسونا شیئوری، راب دلینی، کاران سونی، لزلی اوگامس، جنیفر گارنر، آرون استنفورد، تایلر مین و متیو مک‌فادین در ایجنت پارادوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool and Wolverine حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool and Wolverine در تاریخ ۲۶ ژوئیه ۲۰۲۴ (۵ مرداد ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت. فیلم ددپول و ولورین توسط شاون لوی کارگردانی شده است و فیلمنامه آن را رایان رینولدز، لوی رت ریس، پل ورنیک و زب ولز به نگارش درآورده‌اند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟

منبع: zoomg-369668

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
مطالب مشابه

تصویر جدید فیلم Deadpool and Wolverine با حضور رایان رینولدز و هیو

ادامه مطلب

تصویر فیلم Deadpool and Wolverine ظاهر جدید ددپول را نشان می‌دهد

ادامه مطلب

فیلم Deadpool and Wolverine رکورد مدت زمان فیلم‌های ددپول را شکست

ادامه مطلب
برچسب ها
نظرشما
اینجا بنویسید
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
کد را وارد کنید
ارسال
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد
اشتراک گذاری
پیشنهاد ویرایش
ارسال به تلگرام ارسال به فیسبوک ارسال به توئیتر

نظر شما