شناسهٔ خبر: 67545023 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

من مقابل پزشکیان بازی کردم؛ انصافا فوتبالیست خوبی است/ حسینی نباید از استقلال برود!

پیشکسوت استقلال به خبرورزشی گفت: حسینی الان جزو ۳ دروازه‌بان برتر فوتبال ماست و به درد استقلال می‌خورد. حفظ نکردن و کنار گذاشتن این دروازه‌بان بی‌انصافی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، انتشار عکسی از تقابل رضا نعلچگر سرمربی اسبق استقلال با مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب در چارچوب جام پیشکسوتان در سایت خبرورزشی، بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد. در همین رابطه با رضا نعلچگر تماس گرفتیم و پیرامون عکس مذکور و البته شرایط کنونی استقلال پای صحبت ستاره دهه شصت استقلال نشستیم.

ابتدا از شرایط نقل و انتقالاتی شروع کنیم. یک عده می‌گویند استقلال همچنان موضع منفعلانه دارد اما برخی نیز معتقدند کار به خوبی در حال جلو رفتن است. نظر شما در این رابطه چیست؟

راستش من فقط می‌توانم اعتقاد شخصی خودم را بگویم. به نظرم اگر جواد نکونام ۴ یا ۵ بازیکن خوب به همین استقلال اضافه و استخوان بندی فصل قبل را حفظ کند، تیم می‌تواند در لیگ بیست و چهارم نتیجه بگیرد. استقلال فصل قبل هم با وجود همه مشکلاتی که داشت، تا آخرین لحظه برای قهرمانی جنگید و اگر در قائمشهر مساوی نمی‌کرد، می‌توانست فاتح جام شود.

در رابطه با حفظ نفرات فصل قبل این روزها شایعات بسیار زیادی در مورد احتمال جدایی سید حسین حسینی به گوش می‌رسد. به نظر شما استقلال باید او را حفظ کند یا سراغ یک سنگربان جدید برود؟

بدون هیچ شک و تردیدی باید او را حفظ کند. حسینی الان جزو ۳ دروازه‌بان برتر فوتبال ماست و به درد استقلال می‌خورد. حفظ نکردن و کنار گذاشتن این دروازه‌بان هم بی‌انصافی است و هم اینکه به استقلال لطمه می زند. استقلال در بخش قابل ملاحظه‌ای از تاریخ خود دو دروازه‌بان خوب و همسطح را به صورت همزمان کنار هم داشته است. از مرحوم ناصرحجازی و آقای منصور رشیدی گرفته تا پرویز برومند و هادی طباطبایی. فراموش نکنیم این فصل علاوه بر لیگ برتر باید در مسابقات آسیایی هم شرکت کنیم و استقلال نیازمند  دو دروازه‌بان خوب و همسطح است.

یک مقدار از شرایط کنونی استقلال فاصله بگیریم و برسیم به عکسی که از شما در حال فوتبال بازی کردن مقابل دکترمسعود پزشکیان منتشر شده است. شما با کسی برای تصاحب توپ جدال داشتید که حالا رئیس جمهور منتخب ایران شده است.

آن مسابقه به خوبی خاطرم می‌آید. در چارچوب رقابت‌های جام یونس شکوری بود و تیمی هم متشکل از نمایندگان مجلس در مسابقات حضور یافت. آقای پزشکیان بودند و آقای علی مطهری نیز حضور داشتند. البته آقای اسماعیل کوثری هم آن زمان نماینده مجلس بودند و برای این تیم بازی می‌کردند ولی داستان ایشان متفاوت بود چون قبلا درتیم جوانان تاج (استقلال) فوتبال بازی می‌کردند و دهه ۵۰ با من و تعداد دیگری از پیشکسوتان استقلال همبازی بودند. قشنگ یادم می‌آید که مقابل تیم مجلس بازی کردیم و آقای مسعود پزشکیان هم یکی از بازیکنان این تیم بود. چند بار نیز باهم برای تصاحب توپ جدال داشتیم. انصافاً ایشان به عنوان یک فرد عادی که فوتبالیست حرفه‌ای نبود، خوب فوتبال بازی می‌کرد و به قول خودمان، فوتبال را بلد بود. امیدوارم تلاش ایشان به عنوان رییس جمهور، شرایط خوبی را برای ایران رقم بزند.

به نظرتان الان می‌شود پیش بینی کرد که دکتر پزشکیان تا چه اندازه موفق می شود؟

 چی بگم؟ به نظرم ایشان در شرایط بسیار حساسی رئیس جمهور شد و باید قبول کنیم که کار خیلی سخت است. البته همه مردم باید دست به دست هم بدهیم و با تحمل کردن دشواری‌ها، شرایط را برای بهبودی وضع کشور فراهم کنیم. متاسفانه بعضی از مردم توقع دارند پای خود را روی پایشان بیندازند و پول نفت برایشان بیاید در حالیکه این طرز فکر اصلاً درست نیست. همه باید تلاش کنیم و هرکدام به سهم خودمان مملکت را بسازیم.

من مقابل پزشکیان بازی کردم؛ انصافا فوتبالیست خوبی است/ حسینی نباید از استقلال برود!

نظر شما