شناسهٔ خبر: 67544737 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

بیلسا: کلمبیا تیم ترسناکی است

ایسنا

سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: « کلمبیا به نظر من شگفتی‌ساز این دوره جام ملت‌های آمریکای جنوبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  بولتن نیوز  به نقل از ایسنا، اروگوئه و برزیل در آخرین بازی دور یک‌چهارم نهایی کوپاآمه‌ریکا ۲۰۲۴ بامداد یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت. مارچلو بیلسا، سرمربی تیم ملی اروگوئه، به درخشش کلمبیا در این مسابقات پرداخت و گفت: کلمبیا تیمی بوده که توجهم را جلب کرده است. این تیم مهاجمان زیادی دارد و در فوتبال امروز رایج نیست تیمی با این شرایط و ترکیب در زمین قرار گیرد. کلمبیا به نظر من شگفتی‌ساز این دوره بوده و خیلی از بازیکنان این تیم نیز در بهترین لیگ‌های جهان بازی می‌کنند و همین باعث می‌شود تیم ترسناکی باشد.

کلمبیا با هدایت نستور لورنزو عملکرد بسیار خوبی در جام ملت‌های آمریکای جنوبی داشته است و دو بازی تا رسیدن به رکورد ۲۷ بازی بدون شکست (بهترین عملکرد تاریخ کلمبیا)  فاصله دارد. خیلی‌ها کلمبیا را در کنار آرژانتین و اروگوئه شانس نخست قهرمانی می‌دانند و در صورتی که کلمبیا و اروگوئه بتوانند حریفانشان را شکست دهند، در نیمه‌نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش tyc sport، سرمربی آرژانتینی اروگوئه همچنین به غیبت وینیسیوس جونیور اشاره کرد و گفت: برزیل وینگرهای زیادی دارد و اکثر این بازیکنان در تیم‌های بزرگ جهانند و به نظرم برزیل گزینه‌های خوبی برای جانشینی وینیسیوس دارد. درست است که وینیسیوس بازیکن بزرگی است ولی تمام بازیکنان برزیل باکیفیت‌اند و قطعا با قدرتمندترین ترکیب ممکن حریف بازی خواهیم کرد.  بازی با این تیم خیلی جذاب خواهد بود و باید در تمام ثانیه‌های بازی دقت کنیم و برنده شویم.

دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی برزیل، نیز تایید کرد اندریک، بازیکن فصل آینده رئال‌ مادرید کسی خواهد بود که جانشین وینیسیوس در این دیدار خواهد شد.

اروگوئه با گل‌های داروین نونیز و نیکلاس دلا کروز توانست برزیل را در مرحله مقدماتی جام جهانی با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و حالا دوباره فرصت بازی برابر این تیم را به دست آورده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما