شناسهٔ خبر: 67544660 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

رونالدو از تیم ملی پرتغال خداحافظی کرد؟

روبرتو مارتینس، سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید که هیچ تصمیمی درباره آینده کریستیانو رونالدو و پپه در تیم ملی گرفته نشده است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

تیم ملی پرتغال در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ از فرانسه در ضربات پنالتی باخت و کار کریستیانو رونالدو در یورو تمام شد. این فوق‌ستاره بعد از پیروزی مقابل اسلوونی در یک‌هشتم نهایی گفته بود که این آخرین حضورش در رقابت‌های جام ملت‌های اروپاست، و حالا بدون جام و بدون گل باید با این رقابت‌ها خداحافظی کند.

او و پپه در تمام طول تورنمنت در تیم پرتغال حضور داشتند و رونالدو در هر دقیقه از پیروزی مقابل اسلوونی در مرحله یک‌هشتم نهایی و شکست از فرانسه در یک‌چهارم نهایی بازی کرد. پپه نیز در این تورنمنت تاریخ‌ساز شد و با ۴۱ سال سن به مسن‌ترین بازیکن تاریخ جام ملت‌های اروپا تبدیل شد. این دو ستاره پس از باخت روز جمعه، همدیگر را در آغوش گرفتند و پپه اشک می‌ریخت و رونالدو او را دلداری می‌داد.

مارتینس بعد از بازی گفت: «اشک‌های او ناراحت‌کننده است. پپه یک الگو در فوتبال پرتغال است و کارهایی که او امشب و در مسابقات انجام داد همواره در ذهن‌ها خواهد ماند.»

از مارتینس پرسیده شد که آیا این دو بازیکن (رونالدو و پپه) امشب آخرین بازی خود را با پیراهن ملی پرتغال انجام دادند؟ و سرمربی پرتغال پاسخ داد: «نه. هنوز برای این حرفها خیلی زود است. ما هنوز به خاطر حذف از یورو ناراحت و دلشکسته هستیم. در حال حاضر هیچ تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.»

 

نظر شما