شناسهٔ خبر: 67543819 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

قایدی به علت مشکلات خانوادگی نمی‌تواند به استقلال بازگردد

مهدی قایدی، ستاره سابق استقلال مسئولین این باشگاه اعلام کرده است که به خاطر مشکلات خانوادگی نمی‌تواند راهی استقلال شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از طرفداری، مهدی قایدی ستاره سابق و پر پتانسیل فوتبال ایران بود که وقتی برای اولین بار در نوجوانی برای استقلال تهران به میدان آمد با دریبل‌‌های جذاب و تکنیک خوبی که داشت تمام هواداران فوتبال را امیدوار کرد که بعد از سال‌ها یک بازیکن که در تیم‌های تاپ اروپایی بدرخشد را خواهیم داشت اما مثل اکثر بازیکنان ایرانی که در جوانی اسم و رسم پیدا می‌کنند درگیر حواشی مختلف شد و با یک تصمیم اشتباه به‌جای اروپا سر از امارات درآورد. قائدی که در دو مقطع سابقه حضور در استقلال را دارد و عملکرد خوبی را نیز داشت باز هم زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت او به تیم استقلال شنیده می‌شد. او از بازیکنان مد نظر جواد نکونام سرمربی تیم استقلال تهران برای فصل پیش رو بود؛ اما با وجود تلاش‌های صورت گرفته این انتقال انجام نخواهد شد.

باشگاه استقلال طی نامه‌نگاری‌هایی که با باشگاه شباب الاهلی امارات کرد، اعلام کرد خواهان جذب مهدی قایدی است اما با این وجود کار به مسائل مالی نکشید.

به نقل از تسنیم، مهدی قایدی به مسئولان استقلال و همچنین نکونام گفت که نمی‌تواند به این تیم بیاید. در واقع آن چیزی که مانع حضور قایدی در استقلال شده مشکلات شخصی این بازیکن است، نه مسائل مالی.

مهدی قایدی این فصل در 34 بازی که در لیگ امارات انجام داد موفق به ثبت 16 گل و 6 پاس گل شد و آمار خوبی را به ثمر رساند.

نظر شما