شناسهٔ خبر: 67543159 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

داماد پزشکیان صندوق بازنشستگی را وایرال کرد/ پشت پرده یک ادعا در فضای مجازی

اقتصادنیوز: به دنبال اعلام نامزدی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حالا انتخاب او به‌عنوان نهمین رئیس جمهوری، اسامی خانواده او بارها در فضای مجازی وایرال شده است. در این بین، نام حسن مجیدی، داماد پزشکیان و همسر تنها دخترش که او را در اکثر محافل انتخاباتی همراهی می‌کرد، جزء نام‌های پرتکرار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز، اسامی فرزندان مسعود پزشکیان این روزها بارها شنیده می‌شود و به‌ویژه از سوی کاربران فضای مجازی مورد پرسش قرار می‌گیرد. در این میان، زهرا پزشکیان که تنها دختر رئیس جمهوری منتخب است، بیش از دیگر اعضای خانواده مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است. او که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد در رشته پتروشیمی از دانشگاه شریف است، تنها دختر مسعود پزشکیان است. در فضای مجازی نام همسر زهرا پزشکیان نیز به چشم می‌خورد. آنگونه که منابع رسمی گزارش داده‌اند، حسن مجیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد مالی است.

شغل داماد پزشکیان چیست؟

شغل حسن مجیدی، داماد پزشکیان طی روزهای گذشته مورد بحث بوده است. اما جست‌وجو در منابع رسمی نشان می‌دهد که وی در دی ماه سال 97 به سمت قائم مقام مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری  و جهانگردی منصوب شد. آنگونه که باشگاه خبرنگاران جوان گزارش داده، این پست از سوی مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی به وی تفویض شد. این شرکت زیرمجموعه صندوق بازنشستگی کشوری محسوب می‌شود.

 

جسن مجیدی

 

نظر شما