شناسهٔ خبر: 67542489 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

تیکدری: هنوز با استقلال قرارداد نبستم

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: مذاکره خوبی با مدیران باشگاه استقلال داشتم و ظرف یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تیکدری پس از برگزاری جلسه با مدیران باشگاه استقلال تهران اظهار داشت: امروز (شنبه ۱۶ تیر) جلسه‌ای را با مدیران باشگاه استقلال برگزار کردم اما هنوز قرارداد نبستم و طی یکی، دو روز آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

او ادامه داد: در سال‌های اخیر همیشه بحث حضور در استقلال مطرح بود و امروز هم به توافقات خوبی با مدیران باشگاه استقلال دست یافتم. استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ در ایران محسوب می‌شوند و هر بازیکنی آرزوی حضور در این دو باشگاه را دارد.

او تصریح کرد: اگر قسمت شود که به تیم استقلال بپیوندم با هدف‌های شخصی برای این تیم بازی خواهم کرد و هر خیری که باشد برای من و باشگاه استقلال رقم بخورد.

مدافع راست فصل گذشته تیم فوتبال گل گهر افزود: از همین جا این قول را به هواداران استقلال می‌دهم که با نهایت توانم برای این تیم بازی کنم. پیش از مذاکره با باشگاه استقلال با خانواده و پیشکسوتان این تیم مشورت کردم و آنها خیلی به من کمک کردند و امیدوارم بتوانم قراردادم را با استقلال امضا کنم و به اهدافی که دارم دست‌یابم.

نظر شما