شناسهٔ خبر: 67542408 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

بیانیه مهم کمیته رفاه و تامین اجتماعی در خصوص پیروزی دکتر پزشکیان

کمیته رفاه و تامین اجتماعی به زودی اقدام به تشکیل کمیته های تخصصی ساماندهی وضعیت سازمانها و نهادهای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد مركزي انتخاباتي دكترمسعود پزشكيان در خصوص پیروزی آقای دکتر پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بيانيه اي مهم صادر كرده  و بر ضرورت تلاش برای استقرار دولت جدید تاكيد كرد.

به گزارش عصر خبر ، متن اين بيانيه به شرح زير است:

مردم شریف ایران واقشار مختلف حوزه رفاه و تامین اجتماعی، بار دیگر شما خالق حماسه ای مملو از تبلور مردمسالاری بودید. شما در این انتخابات به بهترین شکل ممکن اتحاد و همدلی یک ملت، یک تفکر و یک ایده و دیدگاه را به جهانیان به نمایش گذاردید و مظهر وحدت و یکپارچگی برای خودباوری ملی شدید. جشن بزرگ سیاسی انتخاب آقای دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را به تک تک شما ایرانیان و اعضای پر تلاش کمیته رفاه و تامین اجتماعی تبریک و تهنیت می‌گوییم و امیدواریم این حرکت خود جوش و مردمی سر آعاز تغییرات بزرگ در مسیر مردم سالاری دینی و هویت بخشی به سیاستگذاری های ملی ایرانیان با هر سلیقه، دیدگاه و نظری باشد. اما در گام دوم ضرورت دارد از امروز رقابت‌های انتخاباتی را به فراموشی بسپاریم و در فضایی آکنده از صمیمیت، محبت، بخشش و امید دست در دست یکدیگر همدوش و پشتیبان رییس جمهور منتخب به ساختن فردایی بهتر از امروز بپردازیم. بدون تردید منتخب این انتخابات بر اساس قاعده و رویه مردم سالاری، منتخب همه ملت و خادم همه جمهور ایرانیان در اقصی نقاط ایران و جهان می باشد، آنچنان که مستحضر هستیدکمیته رفاه و تامین اجتماعی از ابتدای ورود دکتر پزشکیان به رقابت های انتخاباتی فعالیت خود را با تلاش تعداد کثیری از خانواده بزرگ حوزه رفاه و تامین اجتماعی آغاز نمود و در طول دو مرحله انتخابات تلاش نمود با انتشار بیانیه، گزارش، مصاحبه و اخبار مختلف دیدگاه ها و نظرات تخصصی حوزه رفاه و تامین اجتماعی آقای دکتر پزشکیان را به سمع و نظر اقشار مختلف مردم برساند.

اکنون که ملت شریف و اقشار مختلف حوزه رفاه و تامین اجتماعی از بین گفتمان‌های مختلف حوزه رفاه و تامین اجتماعی به عنوان سربازان خط مقدم پیشرفت، توسعه و تولید کشور گفتمان دکتر پزشکیان را انتخاب کرده اند شایسته است در اولین گام تمام تلاش خود را صرف به فعل درآوردن دیدگاه ها، ایده ها و برنامه ها و وعده های داده شده رییس جمهور منتخب کنند. در این راستا و به منظور ادای تکلیف و بر آوردن تعهدات و وعده های داده شده کمیته رفاه و تامین اجتماعی به زودی اقدام به تشکیل کمیته های تخصصی ساماندهی وضعیت سازمانها و نهادهای زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد کرد. بی گمان برای اجرای این برنامه ها نیازمند پیشنهادات مستمر و پشتیبانی شما یاران و همراهان صدیق خواهیم بود. تشکیل کمیته های تخصصی در راستای انتخاب متخصصان و شایستگان برای هدایت واحدهای تخصصی و بازگردان امور به جایگاه اصلی خود مطابق اصول علمی و تجربی طراحی و اجرا خواهد شد. کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد مرکزی انتخابات اقای دکتر پزشکیان بار دیگر ضمن قدردانی از تلاش های مستمر اعضای کمیته رفاه و تامین اجتماعی در بسیج توده های مردمی که منتج به حضور پرشمار مردم عزیز در انتخابات و خلق حماسه بزرگ حضور با بصیرت برای انتخاب حکمرانی مطلوب گردید، انتظار دارد تمامی فعالان حوزه رفاه و تامین اجتماعی از این پس تمامی مساعی خود را صرف استقرار دولت جدید و گسترش دیدگاه ها و سیاست‌های دولت جناب آقای دکتر پزشکیان نمایند.

و من الله التوفیق

کمیته رفاه و تامین اجتماعی ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان

نظر شما