شناسهٔ خبر: 67541034 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حزب اعتدال و توسعه در پیام تبریک به رئیس جمهور منتخب؛

انتخاب پزشکیان زمینه‌ساز کاهش شکاف اجتماعی است

حزب اعتدال و توسعه، با انتشار بیانیه‌ای پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت و نوشت: انتخاب مسعود پزشکیان می‌تواند زمینه‌ساز کاهش شکاف اجتماعی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب اعتدال و توسعه، با انتشار بیانیه‌ای پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت و نوشت: به طور قطع این انتخاب می‌تواند زمینه‌ساز کاهش شکاف‌های اجتماعی و نارضایتی‌های انباشته ازسال‌های سخت گذشته باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّی یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم

ملت بزرگ و شایسته ایران

حضور پرشور و آگاهانه شما در انتخابات ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ و حضور گسترده‌تان در پای صندوق‌های رأی به عنوان اصلی‌ترین اهرم جمهوریت که همواره تغییر و تحول سازنده از این رهگذر رقم خورده است، پیام مهم تحول خواهانه شما را به گوش همگان رساند و نشان داد که علیرغم قطب‌بندی‌های موجود در سپهر سیاسی کشور، هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت یکپارچه ایران را به ورطه منازعات بیهوده طبقاتی، قومی، فرقه‌ای، قبیله‌ای، شهری یا روستایی سوق دهد.

قشر عظیمی از جوانان، دختران، پسران، مردان و زنان شهری و روستایی در سرزمین پرستاره ایران یک‌صدا در مسیر تغییر و تحول منطقی و به دور از خشونت تلاش کردند و نهایتاً عقلانیت بر خیال پردازیهای توهم آمیز پیروز گردید.

در اندیشه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره)، مردم شریف و آگاه ایران صاحبان اصلی انقلاب‌اند و در تمامی مراحل حساس و سرنوشت‌ساز کشور، تصمیم و اراده جمهور هوشمند ایران، راهگشا و موجب تأمین و تقویت منافع ملی بوده و توطئه‌های کینه توزانه بدخواهان را نقش بر آب ساخته است.

ملت ایران برای ایجاد تغییر و تحول و گره گشایی از مشکلات عمیق کشور شخصیتی راستگو، پاکدست و پایبند به عهد را به عنوان نهمین رئیس جمهور روانه پاستور نمود که از مهمترین ویژگی‌های او می‌توان به مردمی بودن‌، عدالت‌خواهی، اعتدال‌گرایی، فساد ستیزی و شایسته سالاری اشاره کرد.

انتخاب شایسته دکتر مسعود پزشکیان به طور قطع می‌تواند زمینه‌ساز کاهش شکاف‌های اجتماعی و نارضایتی‌های انباشته ازسال‌های سخت گذشته باشد. او اکنون رئیس جمهور همه ملت ایران است چه کسانی که به او و یا به رقیب او رأی داده‌اند و یا از شرکت در انتخابات امتناع ورزیدند.

او دست یاری و دوستی خود را صمیمانه به سوی همه مردم ایران، همه جناح‌های فکری، احزاب و اقشار مختلف مردم دراز نمود تا «برای ایران» و استقلال و امنیت و سرافرازی آن تلاش کنند.

مسلماً رهنمودهای مقام معظم رهبری نقش تعیین کننده‌ای در این تحول داشته و رئیس جمهور منتخب با برخورداری از حمایت‌های ایشان خواهد توانست گام‌های مهمی در راه حل مشکلات و توسعه کشور و جلب رضایت عمومی بردارد. حزب اعتدال و توسعه ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران، عوامل اجرایی، نهادهای نظارتی انتخابات و نیروهای مسئول تأمین و برقراری امنیت، پیروزی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به ایشان و ملت بزرگ و شایسته ایران تبریک عرض نموده و برای دولت چهاردهم آرزوی موفقیت دارد.

نظر شما