شناسهٔ خبر: 67540812 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پیام ناطق نوری در پی پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری

صاحب‌خبر -
پیام ناطق نوری در پی پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری
خبرگزاری آریا - علی اکبر ناطق نوری: پس از حمد و ثنای خداوند و شکر فضل و انعامی که درحق بندگانش روا داشته، این حماسه مردمی را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.

«به گواه تاریخ و تجربه، با همدلی مسئولانه و وفاق حداکثری، می‌توان به اهداف بلند‌مدت دست یافت. اکنون زمان وحدت نیرو‌های مخلص و خبره از گرایش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است به منظور نیل به مقاصد کلان و این مهم جز با اخلاق‌مداری و واقع‌نگری دست‌یاب نخواهد بود.»
علی اکبر ناطق نوری در پیامی به مناسبت پایان انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ضمن تبریک پیروزی مسعود پزشکیان، تاکید کرد: به گواه تاریخ و تجربه، با همدلی مسئولانه و وفاق حداکثری، می‌توان به اهداف بلندمدت دست یافت. اکنون زمان وحدت نیروهای مخلص و خبره از گرایش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است به منظور نیل به مقاصد کلان و این مهم جز با اخلاق‌مداری و واقع‌نگری دست‌یاب نخواهد بود.
به گزارش جماران؛ متن پیام حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری بدین شرح است:
به نام خدا
پس از حمد و ثنای خداوند و شکر فضل و انعامی که درحق بندگانش روا داشته، این حماسه مردمی را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت شریف ایران تبریک می‌گویم.
حضور هوشمندانه و باشکوه مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، نشانه دغدغه‌مندی و نیک‌خواهی برای ایران و فردای فرزندان این مرز و بوم است. این مشارکت فعال را به فال نیک گرفته، به عزم و اندیشه متعالی ملت ایران فروتنانه عرض احترام می‌کنم.
به گواه تاریخ و تجربه، با همدلی مسئولانه و وفاق حداکثری، می‌توان به اهداف بلندمدت دست یافت. اکنون زمان وحدت نیروهای مخلص و خبره از گرایش‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است به منظور نیل به مقاصد کلان و این مهم جز با اخلاق‌مداری و واقع‌نگری دست‌یاب نخواهد بود.
با امید به این اتحاد و همدلی و همچنین آرزوی توفیق در خدمت، انتخاب برادر ارجمند و اخلاق‌گرا، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را خدمت ایشان تبریک عرض کرده و از خداوند منان سلامت و عزت و روشن‌بینی برایشان مسألت می‌نمایم.
با امید به آینده‌ای روشن و سزاوارِ این مرز و بوم کهن.
علی اکبر ناطق نوری

نظر شما