شناسهٔ خبر: 67540013 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طرح حلقه نامزدی مدل کلاسیک چیست؟

حلقه نامزدی مدل کلاسیک در کل یک حلقه با طرح ساده است که معمولاً از فلز نقره، طلا یا تیتانیوم ساخته می‌شود و در وسط آن یک سنگ الماس یا سنگ‌های قیمتی دیگر وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انواع طرح حلقه نامزدی کلاسیک جزو حلقه‌هایی هستند که هیچ وقت جذابیت خودشان را از دست نمی‌دهند. بنابراین، شما به هر مغازه جواهر فروشی که بروید می‌توانید این حلقه‌ها را پیدا کنید، چون طراحی همیشگی دارند و می‌توان در آنها سنگ‌ها با رنگ‌های مختلف را قرار داد. حلقه نامزدی مدل کلاسیک در کل یک حلقه با طرح ساده است که معمولاً از فلز نقره، طلا یا تیتانیوم ساخته می‌شود و در وسط آن یک سنگ الماس یا سنگ‌های قیمتی دیگر وجود دارد. این مطلب با الگوبرداری از مطلب وبلاگ زرنگار نوشته شده که در زمینه طراحی انواع پلاک اسم و زیورآلات اسم فعالیت می‌کنند.

حلقه نامزدی باید در کدام دست باشد؟

این حلقه در دست چپ و انگشت چهارم انداخته می‌شود که این موضوع فلسفه‌ی خاص خود را دارد. یونانیان معتقد بودند که در این انگشت یک رگ خاص وجود دارد که مستقیم وارد قلب می‌شود و به آن رگ عشق می‌گفتند. بعضی دیگر از افراد بر این باورند که انداختن حلقه‌ی نامزدی در انگشت چهارم به خاطر کم بودن عملکرد این انگشت است که در نتیجه باعث ثابت ماندن اندازه انگشت می‌شود.

چینی‌ها هم که فلسفه‌ی خودشان را دارند و معتقدند اگر کف دست‌ها را به هم بچسبانید، درحالی‌که بقیه انگشتان بهم وصل هستند، نمی‌توانید انگشت چهارم را از هم جدا کنید و این یعنی عشق ابدی! امروزه باور بر این است که این حلقه نماد تعهد بوده و با تماشای این حلقه فرد به یاد همسر خود خواهد افتاد، حتی اگر مدت طولانی در کنار همدیگر نباشند.

حلقه سه نگین

در صورتی که طرح حلقه نامزدی را دوست دارید که در آن سنگ‌های ظریف و زیبا بدرخشند، پس حلقه نامزدی مدل سه سنگ برایتان انتخاب خوبی خواهد بود. این نوع حلقه دارای سه سنگ است که در مرکز آن قرار گرفته‌اند. معمولاً در این مدل حلقه نامزدی، جواهرسازان یک سنگ را در نقطه مرکزی حلقه قرار می‌دهند. سپس، در کنار آن دو سنگ کوچک‌تر رامی‌گذارند تا سنگ مرکزی جلوه بیشتری داشته باشد. (برای خرید پلاک اسم طلا روی لینک کلیک کنید.)

طرح حلقه نامزدی مدل کلاسیک چیست؟

انواع الماس برای نگین حلقه‌ها

برلیان: الماس برلیان یکی از نگین‌های بسیار محبوب است و این سنگ درخشش بیشتری نسبت به بقیه‌ی نگین‌ها دارد.

رادیان: این سنگ به شکل مربع بوده و درخشنده‌ترین مدل در بین سنگ‌های مربعی است.

گلابی: همان‌طور که از اسمش معلوم است، این سنگ به شکل گلابی تراش خورده می‌شود.

پرنسس: این نوع سنگ نیز به شکل مربع دیده می‌شود و جلوه‌ی بسیار زیبایی روی حلقه‌ی نامزدی ایجاد می‌کند.

مارکیز: سنگ مارکیز که معروف به سنگ لویی است، اولین بار توسط لویی شانزدهم استفاده شد.

زمرد: این سنگ به شکل مستطیل تراش می‌خورد و به الماس وضوح بالایی می‌دهد.

سنگ آسچر: این الماس به شکل هشت‌ضلعی تراش می‌خورد و معمولاً یکی از سنگ‌هایی است که جوانان آن را می‌پسندند.

قلب: شکل قلب روی بسیاری از حلقه‌ها زیبا است و جلوه‌ی خاصی به انگشتان شما می‌دهد.

طرح حلقه نامزدی مدل کلاسیک چیست؟

حلقه تک نگین

آیا دوست دارید که حلقه خود یا حلقه نامزدتان با نگین زیبای خود بدرخشد؟ در این صورت، طرح حلقه نامزدی تک نگینی گزینه مناسبی برای شما است. این حلقه جزو حلقه‌های کلاسیک به شمار می‌آید، زیرا فقط یک سنگ بر روی آن قرار گرفته است. در واقع، طراحی خود حلقه تک نگینی ساده است، اما سنگ آن توجه را جلب می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید این نوع حلقه را بگیرید، بهتر است که به سراغ حلقه‌هایی با سنگ‌های زیبا و با کیفیت بگردید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما