شناسهٔ خبر: 67539859 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جلیلی پیروزی پزشکیان را تبریک گفت

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، در پیامی پیروزی مسعود پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، «سعید جلیلی» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، در پیامی پیروزی «مسعود پزشکیان» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پانزدهم تیرماه ملت بزرگ ایران در مشارکتی گسترده همراه با رقابتی جدی در بستری سالم و امن، بار دیگر استواری و عمق پایه‌های مردم‌سالاری دینی و جمهوریت نظام را به دنیا نشان دادند.

اکنون بر همگان است تا با احترام به منتخب مردم، ایشان را در جهت پیشرفت کشور و اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی یاری رسانند.

به جناب آقای دکتر پزشکیان که موفق به جلب آراء اکثریت مردم شدند تبریک عرض می‌کنم و همچون گذشته وظیفه خود را کمک به دولت مستقر برای عبور از مشکلات و رسیدن به نقطه مطلوب پیشرفت کشور می‌دانم.

از میلیون‌ها رأیی که خواهان استفاده از «یک جهان فرصت» برای «یک ایران جهش» بودند، تشکر می‌کنم و به آنها اطمینان می‌دهم به پشتوانه نزدیک به 14 میلیون رأی شما، تمام تلاش و توان خود را بیش از گذشته، در جهت پشتیبانی از نقاط قوت و کمک به تصحیح خطاها و رفع نقص‌ها در روندهای جاری با استفاده از ظرفیت‌های مردمی، علمی، صنفی و نخبگانی به کار خواهم بست.

اکنون وقت ایفاء «نقش پرشکوه هر ایرانی» با همدلی و هم‌بستگی ملی در جهت تحقق آرمان‌های بزرگ انقلاب اسلامی است.

سعید جلیلی
1403/04/16

به گزارش تسنیم، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری روز جمعه 15 تیرماه برگزار شد و براساس نتیجه نهایی شمارش آرا، مسعود پزشکیان با 16 میلیون و 384 هزار و 403 رأی به‌عنوان نهمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/؛

برچسب‌ها:

نظر شما