شناسهٔ خبر: 67538724 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش پلیس به واردات خودرو برای ایثارگران

معاون عملیات پلیس راهور فراجا موضع پلیس درباره واردات خودرو و تخصیص بخشی از این واردات به ایثارگران را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار «محمدباقر سلیمی» معاون عملیات پلیس راهور فراجا در پاسخ به شرایط پلیس جهت شماره گذاری خودرو‌های وارداتی اظهار داشت: پلیس در انتهای خط پذیرش وسائل نقلیه جهت تردد در معابر مراحلی دارد که شماره‌گذاری آخرین ایستگاه است.

معاون عملیات پلیس راهور فراجا درباره شماره گذاری خودرو گفت: پلیس راهور برای شماره گذاری خودرو‌های وارداتی هیچ مشکل و مانعی ندارد.

وی ادامه داد: تمامی خودرو‌های داخلی و وارداتی باید تمامی مجوز‌های محیط زیستی و استاندارد و همچنین شرایط قانونی ورود به کشور را کسب کنند و در صورت عدم دریافت هر یک از مجوز‌ها و فرآیند قانونی، از شماره‌گذاری آن خودداری می‌شود.

معاون عملیات پلیس راهور فراجا تاکید کرد: تفاوت و استثنایی میان خودرو‌های وارداتی شخصی، شرکتی و حتی ایثارگران وجود ندارد و تمامی این خودرو‌ها باید استاندارد‌ها و مجوز‌های قانونی را اخذ کنند.

سردار سلیمی گفت: در صورت طی فرآیند قانونی، پلیس موظف به شماره گذاری است و هیچ مانعی برای دریافت پلاک توسط خودرو‌های خارجی وجود ندارد.

به گفته او، فرآیند شماره گذاری خودرو‌های وارداتی نیز همانند دیگر خودرو‌ها خواهد بود و باید تمامی مدارک لازم توسط وارد کنندگان حقیقی و حقوقی اخذ شود.

وی تاکید کرد: تمامی قواعد برای مراکز شماره‌گذاری تعریف و تکلیف شده است و مراجعان در سراسر کشور می‌توانند از طریق این مراکز اقدام به دریافت پلاک کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما