شناسهٔ خبر: 67538204 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پرسپولیس؟ نه من عاشق استقلالم/ سال‌ها پیش گفتم طرفدار پرسپولیسم ولی...

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: من هیچ وقت پرسپولیسی نبودم. سال‌ها پیش گفتم که هم طرفدار پرسپولیس و هم طرفدار استقلال هستم.

صاحب‌خبر -

مصطفی کارخانه در خصوص اینکه سرمربی آینده تیم ملی والیبال باید ایرانی باشد یا خارجی، اظهار داشت: من خودم مربی ایرانی هستم و دوست دارم سرمربی تیم ملی هم ایرانی باشد؛ اما با توجه به نظر اکثریت جامعه و انتظاراتی که وجود دارد باید به دنبال جذب یک مربی خارجی بارزومه و کارنامه‌دار بود.

وی افزود: مردم حق دارند که از والیبال فقط پیروزی می‌خواهند. بر همین اساس باید منیت ها کنار گذاشته شود تا از همین امروز، آینده والیبال ایران ساخته شود.

سرمربی اسبق تیم ملی والیبال تصریح کرد: تنها بخشی از موفقیت یک تیم بستگی به مربی دارد. والیبال ورزشی بازیکن محور است و باید زمانی از مربی توقع موفقیت داشت که بازیکنان باکیفیتی در اختیار داشته باشد.

کارخانه درباره حضورش در هیات مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: از هواداران استقلال می‌خواهم که دعا کنند هم من و هم سایر مدیران باشگاه استقلال موفق شویم. همه تلاش ما شادی آنهاست و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود طرفدار پرسپولیس است، یادآور شد: من هیچ وقت پرسپولیسی نبودم. سال‌ها پیش گفتم که هم طرفدار پرسپولیس و هم طرفدار استقلال هستم. اتفاقا دوستان من مثل علی جباری، غلامرضا فتح‌آبادی و حتی پدر فرهاد و فرزاد مجیدی همگی استقلالی هستند.

عضو هیات مدیرت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: من فرد بی تجربه‌ای نیستم و سال‌ها به عنوان عضو هیات مدیره در باشگاه‌هایی همچون صباباتری فعالیت کرده‌ام و در هیات رییسه فدراسوین والیبال نیز حضور داشتم. اتفاقا قبل از اینکه والیبالیست شوم بازیکن فوتبال بوده‌ام و حتی در تیم فوتبال متتخب نیروهای مسلح بازی کرده‌ام. الان هم عاشق استقلال هستم و برای موفقیت این تیم همه تلاشم را به کار خواهم گرفت.

نظر شما