شناسهٔ خبر: 67537854 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام تبریک امام جمعه ملبورن؛

حضور مردم ایران در انتخابات خنثی کننده نقشه دشمنان بود

سمانه نوری زاده قصری

حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن و نماینده مجمع تقریب مذاهب در پیامی حضور مردم ایران و انتخاب چهاردهمین رییس جمهور ایران را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه ملبورن و نماینده مجمع تقریب مذاهب در پیامی حضور مردم ایران و انتخاب چهاردهمین رئیس جمهور ایران را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

طبق فرموده خداوند متعال در قرآن کریم، سرنوشت هیچ ملتی رقم نمی‌خورد مگر با دستان خودشان، شرکت در انتخابات تعیین حق سرنوشت است

همواره رأی ملت ایران به منافع و مصالح عمومی کشور و تحقق مردم سالاری دینی، نشان اقتدار هوشمندانه مردم بوده که به فضل خداوند، ایران را در برابر همه توطئه‌ها بیمه کرده است.

هدف بزرگ جمهوری اسلامی ایران براساس سیاست‌های علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری، " مرجعیت علم و فناوری در جهان " است و ما امروز امیدواریم که با ایمان و اعتقاد و همبستگی و با اتکا به قدرت به دست آمده از آرای تک تک ملت، بتواند راهی را که در پیش بگیرد، تا رسیدن به این آرمان متعالی، ادامه دهد.حضور پرشور مردم خنثی کننده تمام نقشه‌های شوم دشمنان بود.

همه آحاد جامعه و همه اقوام و مذاهب وظیفه دارند حضور پرشور و با نشاطی در انتخابات و پای صندوق‌های اخذ رأی داشته زیرا تک تک رای‌ها تیر محکمی بر قلب دشمنان از جمله رژیم خبیث صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

برای افزایش آگاهی مردم در خصوص اهمیت انتخابات ریاست جمهوری، باید از ظرفیت‌های مختلف، از جمله رسانه‌ها، مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها و نمازهای جمعه استفاده کرد و باید برای مردم تبیین کرد که انتخابات ریاست جمهوری، یکی از مهمترین ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است و تأثیر بسزایی در تعیین سرنوشت کشور خواهد داشت.

مردم فهیم ایران که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز در تمام انتخابات و مناسبت‌های ملی شرکت داشتند و پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری را ثابت کردند بار دیگر با حضور خود در این دوره از انتخابات ۸ تیرماه نیز پوشالی بودن تبلیغات دشمنان را به اثبات می‌رسانند.

نخبگان و علمای جهان اسلام یک نقش اساسی برای مراقبت از وحدت و همدلی میان مسلمین و شناسایی عناصر تفرقه برعهده دارند.

نسل جوان یک اهرم اصلی برای پویایی و رفاه جوامع اسلامی است لذا باید جوانان مسلمان را در مسیر توسعه اقتصادی و نقش آفرینی برای کسب منافع متقابل یاری نمود.

امروز نیروهایی در سراسر جهان درصدد هستند تا اقتصاد و امنیت اجتماعی کشورها را تخریب نمایند لذا اقدام یکپارچه ما علیه این عناصر و جلوگیری از توطئه تفرقه و نفاق نیاز امروز است.

نظر شما