شناسهٔ خبر: 67535917 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: سلامت نیوز | لینک خبر

رییس کل سازمان نظام پرستاری:

در وزارت بهداشت دولت چهاردهم سهم مشارکت «تیم سلامت» در سیاست‌گذاری‌ها عادلانه‌تر شود

رئیس کل سازمان نظام پرستاری کشور ضمن تبریک انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران، گفت: امید است در وزارت بهداشت دولت چهاردهم سهم مشارکت همه اعضای تیم سلامت در سیاست‌گذاری‌ها و جایگاه‌های مدیریتی وزارت بهداشت عادلانه‌تر شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پرستاری در متن پیام دکتر احمد نجاتیان خطاب به دکتر مسعود پزشکیان - رئیس جمهوری منتخب ایران آمده است: «کسب اعتماد اکثریت رای دهندگان در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را خدمت جنابعالی صمیمانه تبریک عرض می‌کنم. پاسداشت این اعتماد و انتخاب که امانتی سترگ از مردم شریف ایران اسلامی به جنابعالی است نیازمند تلاش عالمانه و مجاهدانه در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است که قطعا با مشارکت آحاد جامعه به خصوص نمایندگان آنها در نهادهای مدنی امکانپذیر است.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماینده قانونی ۳۰۰ هزار نفر کادر پرستاری کشور آماده است تا در جهت تقویت برنامه‌ها و سیاست‌های دولت چهاردهم در حوزه سلامت به خصوص اجرای برنامه هفتم توسعه و ارتقای سلامت جامعه همکاری کند.

امید است در وزارت بهداشت دولت چهاردهم سهم مشارکت همه اعضای تیم سلامت در سیاست‌گذاری‌ها و جایگاه‌های مدیریتی وزارت بهداشت عادلانه‌تر شود.»

نظر شما