شناسهٔ خبر: 67535627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هاشمی: شمشیربازی توانایی شاد کردن دل مردم را دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: با روانی روی شما ایجاد نمی‌کنیم و هر نتیجه ای بگیرید می‌پذیریم اما توانایی شاد کردن دل مردم در المپیک را دارید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران اعزامی به المپیک پاریس بازدید کرد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: آقای فخری سال‌ها برای شمشیربازی زحمت کشیده است و به خانه خودش خوش آمدید. از مجموعه 13 رشته که در المپیک داریم شمشیربازی تنها رشته تیمی ما در المپیک است و جای قدردانی دارد.

 

وی افزود: قبلا والیبال و بسکتبال را داشتیم اما الان شما توانستید جای خالی آنها را پر کنید. اعتقاد دارم فرصتی برای کسب مدال المپیک دارید.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: البته نمی‌خواهم بار روانی روی تیم ایجاد شود و کار خودتان را انجام دهید و با تجارب خوب خود وارد المپیک شوید. شماها جزو با تجربه‌ها هستید و نتیجه هر چه شد می‌پذیریم. مدال ارزشمند است اما این مدال می‌تواند به توسعه شمشیربازی به سراسر ایران کمک  کند.

هاشمی تصریح کرد: این توان در تمام شما بازیکنان وجود دارد با کمک کادرفنی و مجموعه کمیته  ملی المپیک در المپیک پاریس دل مردم را شاد کنید. نسبت به این موضوع خرسند هستیم.

وی همچنین گفت: در المپیک ریو  تا دم مدال رفتید و امیدوارم در المپیک پاریس موفق باشید. سعی کردیم حمایت کنیم و اعتبارات هم نسبت به  سال گذشته دو و نیم برابر شده و نیاز به توجهات بیشتر است. تامین تجهیزات که ابزار اصلی شما است در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما