شناسهٔ خبر: 67535081 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در پی حملات انصارالله؛

​میانگین سالیانه حمل و نقل دریایی انگلیس ۵۹ درصد کاهش یافت 

روزنامه دیلی تلگراف انگلیس نوشت از ابتدای حملات نیروهای انصارالله یمن در حمایت از فلسطین، انتقال محموله های باری از طریق دریای سرخ به پایین ترین سطح رسید که به نگرانی درباره تکرار تورم منجر می شود.‌ با انتقال نیروهای انصارالله به مرحله چهارم و شلیک موشک های با برد بالا و کلاهک های جنگی بزرگتر، میانگین سالیانه حمل و نقل دریایی در حدود ۵۹ درصد کاهش یافت. 

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) دیلی تلگراف به نقل از کارشناس ارشد اقتصادی یکی از بانک های انگلیس نوشت افزایش حملات در دریای سرخ ممکن است به پیچیده شدن نبرد کاهش تورم منجر شود. 


از ماه مه تا ژوئن، حملات  نیروهای انصارالله از طریق باب المندب ۴ برابر شده است و این بالاترین رقم از پاییز گذشته است. 


تلگراف افزود در ماه گذشته، حملات حوثی ها ( انصارالله) از نظر شدت، دقت و ویرانگری افزایش یافته است. نیروهای  انصارالله با انتقال به مرحله دیگری از اهدافشان، تعداد زیادی از کشتی ها را هدف قرار گرفتند.‌ در ابتدا، حملات از یمن کشتی های مرتبط به اسرائیل را هدف قرار می داد‌. سپس در مرحله بعد، حملات هوایی ائتلاف گسترش یافت و کشتی های آمریکایی و انگلیسی را هدف قرار دادند. سپس کشتی های لنگرانداخته در بنادر اسرائیل را نیز شامل شد. 


براساس این گزارش، شرکت های حمل و نقل دریایی در هفته های گذشته ایمیل هایی از یمن دریافت کردند و در این ایمیل ها هشدار داده شد هر شرکتی که به کشتی هایش اجازه دهد وارد هر بندر اسرائیل شود، کشتی های وابسته به آنها هدف نظامی خواهند بود.

 

انتهای پیام/ سش/24

نظر شما