شناسهٔ خبر: 67533902 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

کانادا کوتاه نمی‌آید: صعود به نیمه نهایی کوپا!

تیم ملی کانادا با پیروزی برابر تیم ملی ونزوئلا به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کانادا صبح امروز به وقت ایران در چارچوب مسابقات مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی ونزوئلا به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این تورنمنت راه پیدا کند.

این تیم در نیمه اول و در حالی که تنها ۱۳ دقیقه از شروع بازی گذشته بود توانست دروازه تیم حریف را باز کند و خودش را پیش بیندازد تا نشان دهد که برای پیروزی و صعود به مرحله بعدی مصمم است و بازی در این نیمه در نهایت با همین نتیجه به پایان رسید و آنها به عنوان تیم پیروز راهی رختکن شدند.

2050934

شرایط در نیمه دوم کمی متفاوت پیش رفت و ونزوئلا سعی کرد که با در اختیار گرفتن توپ و میدان گل خورده را جبران کند. هر چند که فرصت‌های گلزنی برای کانادا بیشتر و جدی‌تر بود اما در نهایت آنها در دقیقه ۶۴ گل مساوی را دریافت کردند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. 

ضربه اول هر دو تیم به گل تبدیل شد، اما دو بازیکنی که پشت ضربات دوم قرار گرفتند، هر دو آن را به بیرون زدند تا شرایط به شکل مساوی اما با فشار و اضطراب بالا دنبال شود. ضربات سوم هم به گل تبدیل شد و این دروازه‌بان‌های دو تیم بودند که این بار موفق شدند هر دو پنالتی سوم را مهار کنند. 

2050935

در نهایت دروازه‌بان کانادا با مهار پنالتی ششم و گل شدن این پنالتی برای تیم ملی کانادا زمینه‌ساز صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی کوپا آمه‌ریکا شد تا حالا تیمی که به عنوان مهمان در این مسابقات حضور پیدا کرده بود بتواند حتی یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشد. آنها باید در این مرحله روبروی تیم ملی آرژانتین به میدان بروند.

نظر شما