شناسهٔ خبر: 67533654 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

علی‌ علی‌پور: از پرسپولیس، استقلال و سپاهان پیشنهاد دارم

علی علیپور در مورد شرایط خود در فصل نقل و انتقالات صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
علی‌ علی‌پور: از پرسپولیس، استقلال و سپاهان پیشنهاد دارم
کد خبر: 666096
|
۱۴۰۳/۰۴/۱۶ ۰۹:۰۵:۴۷

 آقای گل سابق فوتبال ایران که در شش سال حضورش ۷۲ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده و پنجمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید بعد از بازگشتش به ایران، در مصاحبه‌ای درباره شایعات اخیر صحبت کرد.

به گزارش ایران ورزشی، این مصاحبه را در ادامه می خوانید. 

می‌گویند این روزها پیشنهادهای زیادی‌ داری و گزینه محبوب تیم‌ها و ایجنت‌ها هستی؟

به هر حال طبیعی است که من به عنوان لژیونری که به ایران بازگشته و بازیکن آزاد هم محسوب می‌شوم خیلی پیشنهاد داشته باشم. به همین خاطر ایجنت‌های خارجی در واتساپ و اینستاگرامم به من پیغام می‌دهند و خواهان مذاکره برای پیوستن به تیم‌های جدید در اروپا هستند. آنها عملکردم را در ترانسفرمارکت می‌بینند و بعد از آنالیز خودشان سراغم می‌آیند. از آنجایی که باشگاه جدید خواهانم هم نباید پولی بابت آزاد کردنم بپردازد خیلی پیشنهاد داشتم که البته فعلاً هیچ پاسخی به آنها نداده‌ام.

از پیشنهادهای داخلی‌ات هم بگو. حضورت در کدامیک از آنها جدی شده؟

من از چند تیم مطرح ایران پیشنهاد داشتم اما به احترام پرسپولیس و هوادارانش در ابتدا به این باشگاه رفتم تا با آنها مذاکره کنم و رسم ادب را در قبال تیم سابقم و هوادارانش که هنوز هم به من خیلی لطف داشته و دارند به جا آوردم.

اما گفته شده تو برای عقد قرارداد با پرسپولیس خواهان رقم ۴۰ میلیاردی شده‌ای؟

به هیچ وجه چنین چیزی صحت ندارد. من هیچ رقمی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد ندادم و اصلاً حرفی از رقم خاصی با باشگاه نداشتم.

نماینده باشگاه با شما چه صحبتی داشت و پاسخ نهایی شما به ایشان چه بود؟

من صحبت‌ها و پیشنهادات نماینده باشگاه پرسپولیس را شنیدم و در حال بررسی این پیشنهاد و حرف‌های مطرح شده هستم.

با توجه به سیاست باشگاه پرسپولیس آنها می‌خواهند تو را با سقف رقم قرارداد باشگاه جذب کنند اما می‌گویند تو چون لژیونر هستی رقم بالاتری می‌خواهی.

زمانی که قصد جدایی داشتم و قراردادم هم با پرسپولیس تمام شده بود خودم به باشگاه رفتم تا برای رقم پایه قراردادم و... اقدام کنم که احترام باشگاه را حفظ کردم. این بار هم در باشگاه حرف زدیم و طبیعتاً به عنوان بازیکنی که شش سال در پرسپولیس بودم و برای این تیم در کنار هواداران با حمایت آنها خیلی گل زدم و موفقیت کسب کردم توقع داشته و دارم که شأن و شخصیتم حفظ شود. من بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر پرسپولیس هستم و چه در ایران و آسیا گل‌های خوب و زیادی را برای پرسپولیس زدم.

به نظر از بعضی از اتفاق‌ها ناراحتی؟

من از سپاهان، تراکتور و استقلال هم پیشنهاد داشتم اما واقعاً نمی‌دانم چه کسانی و چطور بعضی از ارقام را از جانب من مطرح کرده‌اند در حالی که من روحم هم از آن ارقامی که گفته شده خبر ندارد. همه خوب می‌دانند که من پرسپولیسی هستم به همین دلیل حتماً آنهایی که واقعاً نمی‌دانم چه کسانی یا چه جریانی هستند با مطرح کردن رقم ۴۰ میلیاردی حتماً خواسته‌اند من را رودرروی هواداران قرار دهند که این اصلاً کار اخلاقی و درستی نبوده است.

حالا تصمیم آخرت چیست؟

فعلاً تصمیم نگرفته‌ام اما حتماً سعی می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را در مورد خودم و آینده فوتبالی‌ام بگیرم.

در خصوص یورو و تیم مورد علاقه‌ات چه صحبتی داری؟

من از بچگی طرفدار پرتغال و هوادار کریس رونالدو هستم و واقعاً دوست دارم این تیم قهرمان شود. باور کنید وقتی تصویر گریه رونالدو را دیدم بغضم گرفت. ان‌شاءالله با قهرمانی یورو، کریس جشن گرفته و با قهرمانی از فوتبال کنار خواهد رفت. البته امباپه را هم خیلی دوست دارم اما رونالدو را به خاطر نوع فوتبالش و تعصبی که دارد به گونه‌ای دیگر تمجید می‌کنم و چند سال است که او را بهترین می‌دانم.

 

نظر شما