شناسهٔ خبر: 67532897 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

گفت‌وگو|

منصوریان: تنها مشکل فدراسیون ووشو یک نفر است | الهه فوت کوزه‌گری را بلد است؛ هرکسی می‌تواند مرا ببرد «بسم‌الله»

ملی‌پوش تیم ملی ووشو ایران گفت: تنها مشکل فدراسیون ووشو حضور یک فرد در بخش آموزش این فدراسیون است؛ می‌دانم که الهه منصوریان فوت کوزه‌گری را بلد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط شهربانو منصوریان در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با انتخابات فدراسیون ووشو اظهار داشت: ما ۴ سال عالی را پشت‌سر گذاشتیم و می‌توانیم در ۴ سال دوم هم نتیجه خیلی خوبی کسب کنیم. امیر صدیقی مدیری است که با تفکر جوان و جسور خود می‌تواند باعث پیشرفت شود و تسلطش به زبان انگلیسی هم در امور بین‌المللی و سفر‌ها خیلی به ما کمک می‌کند.

وی درباره این‌که چه موضوعی را می‌خواست در مجمع مطرح کند که فرصت پیش نیامد، گفت: من می‌خواستم در مجمع چند دقیقه صحبت کنم که آقای اسبقیان زود همه چیز را جمع و جور کرد. بچه‌ها از من خواستند تا حرف بزنم و من هم به عنوان نماینده آن‌ها یک موضوع مهم را مطرح می‌کنم.

امیدوارم صدیقی تنها مشکل فدراسیون را هم برطرف کند 

قهرمان پرافتخار ووشو گفت: همه چیز در ووشو عالی است؛ سالن تمرین، سالن مسابقات، غذا، میان وعده، فیزیوتراپی و امکانات همه چیز تکمیل است و فقط تنها مشکل فدراسیون حضور یک نفر در بخش آموزش است. شخصی در بخش آموزش فدراسیون حضور دارد که به ورزشکار، مربی و رئیس هیئت احترام نمی‌گذارد و تنها مشکل فدراسیون همین است.

وی ادامه داد: امیدوارم رئیس فدراسیون این مشکل را برطرف کند تا یک مجموعه همه چیز تمام شویم. صدیقی به ورزشکاران احترام می‌گذارد و حتی ما وقتی برای مشکل خوابگاه اعتراض کردیم خیلی زود مشکل را برطرف کرد تا ثابت شود دلسوز این رشته است. حالا هم می‌خواهیم داستان این یک نفر را هم در آموزش فدراسیون درست کند.

حیف است الهه از توانایی مدیریتی خود استفاده نکند

کاپیتان تیم ساندای بانوان در رابطه با سرمربی‌گری خواهرش الهه منصوریان در تیم ملی گفت: اگر به من بگویند سرمربی تیم ملی باش من فقط کمک الهه می‌شوم، چون او در این زمینه خبره است. او یک تیم متوسط در لیگ برتر را قهرمان کرد چون فوت کوزه‌گری را بلد است و سیاست کاری دارد و می‌تواند حتی رئیس هیئت هم باشد.

وی افزود: همه می‌آیند و می‌روند، اما حیف است الهه منصوریان از این توانایی مدیریتی خود استفاده نکند و شاید روزی به جایگاهی بالاتر از این‌ها هم برسد. به نظرم او می‌تواند در کنار مربیگری یک مدیر عالی باشد.

گفتند شهربانو پیر شده، اما سن مادرشان را با من اشتباه گرفتند!

منصوریان درباره اینکه آیا باید از تیم ملی خداحافظی کند، تصریح کرد: قانون می‌گوید تا ۴۰ سالگی یک ورزشکار می‌تواند در تیم ملی مبارزه کند و من هم چون نزدیک به این سن هستم، بعد از دو رویداد بین‌المللی فقط در لیگ برتر می‌توانم بازی کنم. فعلاً خداحافظی نمی‌کنم تا ببینیم چه پیش می‌آید.

قهرمان ساندای جهان درباره اینکه جوان‌تر‌ها در وزن او پشت خط مانده‌اند گفت: هیچ‌وقت از انتخابی طفره نرفته‌ام و بدون تمرین تمام انتخابی‌ها را می‌برم. دختران جوان ساندا می‌آیند با من بازی می‌کنند، اما وقتی شکست می‌خورند که مقصر من نیستم. هر کسی فکر می‌کند که می‌تواند در انتخابی شهربانو منصوریان را شکست دهد، «بسم‌الله».

منصوریان در پایان خاطرنشان کرد: با گوش‌های خود شنیدم دو خانم در وزارت ورزش گفتند شهربانو منصوریان پیر شده و عمر ورزشی‌اش تمام شده است، اما آن‌ها سن مادرشان را با من اشتباه گرفتند، چون من هنوز هم جوان هستم!

 

 

نظر شما