شناسهٔ خبر: 67532772 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

جدایی این ستاره از پرسپولیس خطرناک است

باشگاه پرسپولیس به جدایی طلبان خود تنها تا انتهای هفته وقت داده است و بعد از این مدت، آن ها به دنبال نفرات تازه خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از روزنو با گفتگویی که با برخی از پیشکسوتان فوتبال ایران مثل فرشاد پیوس، دکتر محمد زادمهر، رضا رجبی، مرتضی فنونی زاده، بهروز سلطانی، مرتضی کرمانی و یکی دو نفر دیگر انجام دادیم، باید بگوییم که همه آن ها در یک نظر متفق القول هستند.

این پیشکسوتان و کارشناسان ادعا دارند که پرسپولیس به طور جدی تنها از جدایی احتمالی مهدی ترابی ضرر خواهد کرد و بیرانوند و اسماعیلی فر با توجه به سطح فنی خود اشکال زیادی را در روند تیمی پرسپولیس ایجاد نخواهند کرد.

البته برخی از پیشکسوتان پرسپولیس در مورد بیرانوند می گویند او حق دارد و باشگاه باید به قول خود درباره اش عمل می کرد، اما در مورد سطح فنی فعلی او نظر مساعدی نداشته و بعضا ادعا دارند حضور دروازه بانهایی مثل پورحمیدی، عابدزاده، اخباری و حتی گوهری برای دروازه پرسپولیس تفاوت های معناداری را به همراه نخواهد داشت.

این پیشکسوتان پرسپولیس می گویند پرسپولیس به طور جدی باید به دنبال گزینه ای برای جایگزینی مهدی ترابی باشد. برخی از آن ها نفراتی مثل ریکاردو آلوز، علی قلی زاده و بشار رسن را برای جایگزینی پیشنهاد می کنند. سال گذشته مهدی ترابی در کنار امید عالیشاه و اوستون اورونوف، بازیکنان سطح اول پرسپولیس از نظر تلاش در جهت موفقیت تیمی بودند.

 
 
 

نظر شما