شناسهٔ خبر: 67531515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

مشارکت ۴۳ درصدی مردم گیلان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از مشارکت ۴۳ درصدی مردم این استان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: فرایند شمارش در شعب اخذ رأی آرا آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، جواد شفیعی ثابت بامداد شنبه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گیلان اظهار کرد: اخذ آرای دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان همزمان با سراسر کشور به اتمام رسید.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان از آغاز شمارش آرا دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد و اضافه کرد: شمارش آرا در شعبات اخذ رأی در مناطق شهری و روستایی آغاز شد.

شفیعی ثابت از مشارکت ۴۳ درصدی مردم گیلان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۸۷۳ هزار رأی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان درون صندوق انداخته شده است.

وی ادامه داد: بر اساس داده‌های آماری ۴۸ درصد از مشارکت کنندگان انتخابات ریاست جمهوری در گیلان بانوان و ۵۲ درصد را آقایان بودند.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات گیلان با اشاره به حضور ۱۷۶۵ نفر از نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شعب اخذ رأی اضافه کرد: صیانت از آرای مردم و حفظ سلامت و امینت انتخابات ریاست جمهوری در گیلان در اولویت قرار داشت.

شفیعی به بیان اینکه پیروز اصلی انتخابات مردم ایران اسلامی هستند، گفت: هر نامزدی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود مورد احترام و پذیرش بوده و باید برای حفظ انسجام و حل مشکلات کشور بکوشد.

وی در خاتمه از تمامی عوامل اجرایی، امنیتی و انتظامی و برگزار کنندگان دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در گیلان قدردانی کرد و افزود: گیلان در چند ماه اخیر سومین انتخابات را در کمال صحت، سلامت و امنیت برگزار کرده است.

برچسب‌ها:

نظر شما