شناسهٔ خبر: 67530767 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

فولکروگ: هضم حذف آلمان هر لحظه سخت‌تر می‌شود

نیکلاس فولکروگ، مهاجم آلمان، می‌گوید به زمان نیاز دارد تا حذف از مسابقات یورو 2024 را فراموش کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس فولکروگ تعویضی بود که یولیان ناگلزمان با امید زیاد او را در بازی مقابل اسپانیا به زمین فرستاد.

مهاجم دورتموند تلاش زیادی برای گلزنی داشت اما اونای سیمون بهتر از او عمل کرد و این بازیکن حتی یک بار تیرک دروازه اسپانیا را لرزاند.

او همراه همبازیانش شاهد شکست 2-1 مقابل اسپانیا در مرحله یک چهارم نهایی بود تا میزبان مسابقات در صعود به نیمه نهایی ناکام بماند.

نیکلاس فولکروگ ناراحتی خود از شکست را به وضوح نشان داد و گفت: "جنگیدن برای هواداران در زمین باعث افتخار بود. حیف است که فقط تا یک چهارم نهایی دوام آوردیم اما هواداران قطعاً فوق العاده بودند. قبل از این مسابقات، فکر نمی‌کردم بتوانیم دوباره در آلمان چنین احساسی داشته باشیم. در حال حاضر برای من هضم آن سخت است."

2050856

احساس شخصی؟

خیلی غم انگیز است که کار ما تمام شده است. یک سرخوشی و یک حس با هم بودن در کشور وجود داشت. الان غروری نیست، تمام شد. درک چنین چیزی هر ثانیه سخت‌تر می‌شود. در چنین وضعیتی نمی‌توانید احساسات خود را نادیده بگیرید. هیچ چیزی در حال حاضر به ما کمک نمی‌کند. هیچ بهانه‌ای کمکی نمی‌کند، مدتی طول می‌کشد تا فراموش شود.

در رختکن چه خبر بود؟

سکوت بود. مربی با چند کلمه خوب برای تیم صحبت کرد اما هیچ چیز در حال حاضر کمک نمی‌کند. هیچ راهی برای اجتناب از احساسات وجود ندارد. لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود.

نظر شما