شناسهٔ خبر: 67530520 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

سلاح دشمن تحریف است/ اصحاب رسانه خنثی می‌کنند

اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سلاح دشمن در هجمه به ملت ایران، تحریف است ولی اصحاب رسانه آن را خنثی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی امشب جمعه در حسینیه ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دوره‌های مختلفی که رؤسای جمهور با سلایق و دیدگاه‌های مختلف داشتیم، گاهی شاهد تغییر رویکردهای مدیریتی و راهبرهای کلان کشور بودیم که این نشان می‌دهد تفاوت وجود دارد چه کسی رئیس جمهور شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه معیشت و اقتصاد برای خانواده‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: گاهی برخی سیاست‌هایی که رؤسای جمهور به کار می‌گیرند به شدت اشتباه است و برای مردم تأثیر منفی دارد، گاهی هم برعکس اثر مثبت دارد.

وی گفت: در حال حاضر با شور، هیجان و تعارض دیدگاه‌هایی که بین کشورهای مختلف وجود دارد و مناظره‌هایی که برگزاری می‌کنند، چالش‌هایی به وجود می‌آید که این خود نشان می‌دهد رقابت جدی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن قدردانی از ملت شریف ایران به خصوص مردم خوزستان، عنوان کرد: براساس برآوردها و گفته‌های مسؤولان اجرایی رشد حضور و مشارکت را شاهد بودیم که مطالبه مقام معظم رهبری بوده زیرا فرموده بودند در دور اول حضور در حد انتظار ما نبوده است.

منادی ادامه داد: با فعالیت اصحاب رسانه، ستادها، کاندیدها، رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها کمک شد تا امروز در نوبت‌های صبح و عصر، تاکنون رشد مشارکت را شاهد باشیم که امیدواریم این شور همیشه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه سلاح دشمن تحریف است، اظهار کرد: از اصحاب رسانه که نقش جدی در مخابره حضور و حماسه آفرینی مردم داشتند سپاسگزارم چرا که آنها با مخابره این حماسه و هیجان جلو تحریف دشمن را گرفتند.

نظر شما