شناسهٔ خبر: 67529658 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

نماینده سعید جلیلی: یکی از سالم‌ترین انتخابات در حال برگزاری است/ مشارکت به ۵۰ درصد می‌رسد

نماینده سعید جلیلی در ستاد انتخابات کشور گفت: وزارت کشور واقعاً تمام تلاش خود را برای امانتداری به کار گرفته است و این انتخابات از جهت سازوکارهای اجرایی یکی از سالم‌ترین انتخاباتی است که برگزار شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل ازایسنا، حجت‌الله عبدالملکی در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: تمام تلاش خود را مصروف این کردیم که منهای اینکه به چه کسی رأی داده می‌شود، همه مردم عزیز پای صندوق رأی حاضر شوند.

وی افزود: پیش‌بینی‌ من این است که ان‌شاءالله از ۵۰ درصد مشارکت عبور می‌کند. رسانه‌ها هم کمک کنند که مردم منهای اینکه به چه کسی رأی می‌دهند حتما مشارکت کنند تا فردا یک جشن ملی را برگزار کنیم.

نماینده جلیلی در ستاد انتخابات کشور در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی وی از نتایج چیست؟ اظهار کرد: شمارش آرا باید شروع شود و می‌دانید که اعلام نتایج پیش از موعد جرم است اما مسیر برای جبهه انقلاب و همه مردم ایران بسیار دلگرم‌کننده است. تاکید ویژه روی مشارکت داریم و کام مردم هم شیرین خواهد شد.

عبدالملکی ادامه داد: در اجرای سالم انتخابات انصافاً جمهوری اسلامی یکی از پرافتخارترین کشورهاست. نظامات و سیستم‌ها برای اخذ رأی و برای نظارت بر صندوق در داخل شعب خیلی نظارت قوی است.

وی یادآور شد: اما در عین حال پدیده خرید و فروش آرا را هم داریم که خارج از شعب است و حجم زیادی شکایت و اعلام تخلف را با این عنوان دریافت کرده‌ایم که البته خارج از شعب است. جدای از این عارضه اما فرایند اخذ رأی و شمارش و اعلام نتایج انصافاً اختلافش به درصد نمی‌رسد.

نماینده جلیلی در ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: وزارت کشور واقعاً تمام تلاش خود را برای امانتداری به کار گرفته است و این انتخابات از جهت سازوکارهای اجرایی یکی از سالم‌ترین انتخاباتی است که برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما