شناسهٔ خبر: 67529276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دبیر ستاد انتخابات خوزستان:

مشارکت مردم خوزستان نسبت به مرحله اول انتخابات بالاتر است

اهواز - دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: به جرات می‌توان گفت با مشارکت بالاتری نسبت به دور اول روبرو هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله دهدشت شامگاه جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: از ساعت هشت صبح که فرآیند رأی‌گیری در استان آغاز شده لحظه به لحظه شاهد حضور مردم پای صندوق‌ها هستیم و ساعت به ساعت به تعداد رای‌دهندگان افزوده می‌شود.

وی افزود: به جرأت می‌توان گفت با مشارکت بالاتری نسبت به دور اول روبرو هستیم و امیدواریم این روند تا پایان زمان رأی‌گیری تداوم یابد.

دهدشت بیان کرد: فرآیندهای مختلفی در روند انتخابات وجود دارد و ناظران شعب از مرحله ثبت نام تا شمارش آرا و بررسی انتخابات حضور پررنگی دارند ضمن اینکه بازرسان وزارت کشور و استانداری نیز بر روند انتخابات نظارت کامل دارند.

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: هر کدام از نامزدها نیز می‌تواند نماینده‌ای در هر شعبه داشته باشد و روند انتخابات را در فرایند رأی‌گیری بررسی کنند تا شاهد سلامت انتخابات باشند.

دهدشت عنوان کرد: بر اساس قانون، محدودیت زمانی در شعبه‌های اخذ رأی وجود دارد ولی اگر فردی در شعبه حضور داشته باشد تا آخرین نفر رأی اخذ خواهد شد.

دهدشت به مردم توصیه کرد: برای مشارکت در انتخابات هرچه سریع‌تر به شعب موردنظر مراجعه کنند، زیرا در ساعات پایانی تعداد مراجعه‌کنندگان افزایش می‌یابد.

نظر شما